VIII CONCURS DE CURTMETRATGES, OBRES AUDIOVISUALS, SUBTITULACIÓ I DOBLATGE (2016)

Actualització del 18 de juliol de 2016.

VIII concursEl Museu de la Universitat d’Alacant ha acollit el lliurament dels premis del VIII Concurs de Curtmetratges, obres audiovisuals, subtítols i doblatge, que organitza el Vicerectorat de Cultura, Esport i Llengües, juntament amb la Facultat de Ciències Econòmiques i Empresarials, l’Escola Politècnica Superior, la Facultat de Filosofia i Lletres, i la Facultat d’Educació.

Yasmina Algarra, estudiant de la Facultat de Ciències Econòmiques i Empresarials i Joan Ignasi Soriano, de la Facultat de Filosofia i Lletres, han aconseguit el primer premi en les categories de “Curtmetratge” i “Doblatge”, respectivament.

El director del Servei de Llengües i Cultura, Faust Ripoll i la directora del Secretariat de Promoció Cultural, Mar Iglesias han fet lliurament als premiats d’un xec per valor de 500 euros a cadascun.

Premios_cortometrajes
Premios_cortometrajes2
Premios_cortometrajes3

Curtmetratge guanyador:  "No puc"

Actualització del 13 de juliol de 2016

L'organització del VIII Concurs de Curtmetratges, Obres Audiovisuals, Subtitulació i Doblatge informa que el lliurament de premis d'aquest certamen tindrà lloc dilluns 18 de juliol a les 13.00 hores al Museu de la Universitat d'Alacant.

L'acte comptarà amb la presència de representants de la Facultat de Filosofia i Lletres, de la de Ciències Econòmiques i Empresarials i del Vicerectorat de Cultura, Esport i Llengües de la UA.

Aquests són els premiats segons la decisió del jurat del VIII Concurs de Curtmetratges, Obres Audiovisuals, Subtitulació i Doblatge 2016:

• 1r premi al curtmetratge No puc, a Yasmina Algarra Anta, de la Facultat de Ciències Econòmiques i Empresarials. Premi de 500 euros.
  • 1r premi al doblatge de Sign language, a Joan Ignasi Soriano Asensio, de la Facultat de Filosofia i Lletres. Premi de 500 euros.

La resta de categories i premis han quedat deserts.

Alacant, 24 de febrer de 2016

VIII concursLa Facultat de Ciències Econòmiques i Empresarials, l’Escola Politècnica Superior, la Facultat de Filosofia i Lletres, la Facultat d’Educació i el Vicerectorat de Cultura, Esports i Política Lingüística convoquen el VIII Concurs de Curtmetratges, Obres Audiovisuals, Subtitulació i Doblatge de la Universitat d’Alacant. Els premis són de 500 euros cadascun al primer premi al millor curtmetratge i al millor doblatge, respectivament. La resta estan dotats amb 250 euros en cadascuna de les cinc categories restants. A més, també hi ha un premi a la millor subtitulació, dotat amb 300 euros.  Es podran concedir, a més, mencions als curtmetratges, videoclips i espots publicitaris amb una dotació de 100 €.

Hi pot concórrer alumnat del curs 2015-2016 de la Universitat d'Alacant, tant de grau com de postgrau  o de títols propis, sempre que no haja estat premiat o premiada en edicions anteriors. En el cas d’equips participants, només caldrà que el representant de l’equip (que haurà de ser autor o autora, individualment o en grup) tinga vinculació amb la UA.

Els curtmetratges de ficció han de tenir una durada màxima de 10 minuts (incloent-hi els crèdits) i  han de ser en format vídeo digital. Es permet qualsevol dispositiu digital per a fer la gravació: videocàmera, càmera fotogràfica o mòbil amb càmera.

A més, els treballs han de ser en valencià, amb guions originals i inèdits, no premiats en concursos anteriors. Es recomana als autors que per a demanar revisió de guions, textos de crèdits o fins i tot assessorament en els diàlegs, s’adrecen al correu aula.cine@ua.es. Les obres han d’estar produïdes després de l’1 de gener del 2014.

Si vols participar en el concurs, pots consultar les bases.

PREMIS
  • Primer Premi al Millor Curtmetratge, dotat amb 500 €.
  • Segon Premi al Millor Curtmetratge, dotat amb 250 €.
  • Primer Premi al Millor Videoclip, dotat amb 250 €.
  • Primer Premi al Millor Espot Publicitari, dotat amb 250 €.
  • Primer Premi a la Millor Videocreació, dotat amb 250 €.
  • Primer Premi al Millor Vídeo Educatiu, dotat amb 250 €.
  • Primer Premi al Millor Doblatge, dotat amb 500 €.
  • Primer Premi a la Millor Subtitulació, dotat amb 300 €.

Google+: http://google.com/+Culturaenlaua

Carretera de Sant Vicent del Raspeig, s/n - 03690 Sant Vicent del Raspeig - Alacant - Tel. 96 590 3400 - Fax 96 590 3464