Exsposició: "Cervantes-Shakespeare: dos genis universals"

Dins del programa d'activitats culturals i acadèmiques organitzades pel quart centenari de Cervantes i Shakespeare, la Universitat d'Alacant ha programat l'exposició "Cervantes-Shakespeare: dos genis universals (1616-2016)".

• Es pot veure del 17 de juny al 26 de juliol en la Sala Juana Francés de la Seu Ciutat d'Alacant en C/ Ramón y Cajal, 4.

La mostra està composta per una sèrie de plafons il·lustratius que pretenen explicar la transcendència internacional i el llegat literari d'aquests dos grans exponents de la literatura occidental moderna, i com la seua obra, encara avui dia, inspira escriptors de diverses tendències.

Comissariada per José Manuel González, l'exposició es divideix en tres blocs principals: "El context històric", el contingut del qual ha sigut desenvolupat per la professora María del Carmen Irles; "Cervantes, fill de les seues obres", a càrrec del professor José María Ferri, i "Global Shakespeare", treball dut a terme pel professor i comissari de l'exposició José Manuel González.

Expo Cervantes-Shakespeare

Cervantes-Shakespeare 2

Cervantes-Shakespeare 3 Cervantes-Shakespeare 4

Cervantes-Shakespeare 5

Dates d'exposició anteriors:

• Del 5 de maig al 6 de juny en el Auditori de la Mediterrània, La Nucia. Més informació.