Música i teatre amb la

21 de març de 2016

Sessió doble dins de les activitats que la UA dedica al IV Centenari de Cervantes, Shakespeare i Llull, amb un concert narrat del Quartet de Corda Mare Nostrum (Suite Burlesca del Quixot, de G. PH Telemann) i la representació teatral Shakesperience, a càrrec d'ACTUA, en la qual les obres més importants de Shakespeare se succeiran en "píndoles" de no més de deu minuts.

Serà el dimecres 20 d'abril a les 12.00 hores al Paranimf de la UA. Les entrades tenen un cost de tres euros i estaran a la venda una hora abans en la mateixa sala. Reserva per a grups IES en: ofi.cultura@ua.es

Contes i músiques del Quixot

El Quartet de Corda Mare Nostrum et proposa un recorregut musical per una selecció d'episodis del Quixot, amb narració de María Dolores Martínez Báez adaptada per a cadascun dels moviments de la Suite Burlesca del Quixot que G. Ph. Telemann va compondre inspirant-se en la novel·la.

I. Obertura introducció
II. El somni del Quixot
III. L'atac als molins de vent
IV. Els sospirs per Dulcinea
V. El mantejament de Sancho Panza
VI. El galop de Rocinante i de l'ase de Sancho Panza
VII. El descans del Quixot

"Shakesperience"

Shakesperiencie cartelEn Shakesperience podràs veure de manera successiva les obres més importants de l'il·lustre autor explicades en només deu minuts: escenes antològiques de Romeu i Julieta, Hamlet, Molt soroll per no res, El mercader de Venècia, Macbeth... Passa una bona estona amb Shakesperience quan es compleixen quatre-cents anys de la seua mort.

Per ACTUA, amb dramatúrgia i direcció de Pascual Carbonell

Shakesperience 1