Els víkings a Alacant. Conferències entorn de la nova exposició del Marq

Alacant, 20 de maig de 2016

Víkings a Alacant

Amb motiu de l'exposició "Víkings, gerrers del nord, gegants del mar" que acull el MARQ fins al gener del 2017, el Museu Arqueològic Provincial d'Alacant i la Facultat de Filosofia i Lletres de la UA han organitzat per al dijous 26 de maig a les 20.00 hores a la Seu Ciutat d'Alacant (Ramón y Cajal, 4) les conferències següents:

• "Los vikingos, navegando entre mitos, leyendas, ficción e historia", a càrrec de Juan Antonio Barrio Barrio, professor del Departament d'Història Medieval, Història Moderna i Ciències i Tècniques Hitogràfiques de la UA).
  • "Vikingos, guerreros del norte. Gigantes del mar. Los tesoros de Dinamarca en el Marq", per Teresa Ximénez de Embún, tècnica d'exposicions en la Unitat d'Exposicions i Difusió del MARQ, i l'arquitecte Ángel Luis Rocamora, arquitecte i enginyer de l'edificació de Rocamora Estudio).

"Los víkingos, navegando entre mitos, leyendas, ficción e historia" (Juan Antonio Barrio Barrio, de la UA) i "Vikingos, guerreros del norte. Gigantes del mar. Los tesoros de Dinamarca en el Marq" (Teresa Ximénez de Embún, del Marq, i Ángel Rocamora, de Rocamora Estudio).

Coneix una mica més sobre aquesta inciativa en l'entrevista que els nostres amics de Cadena Ser Alacant li han dedicat al professor Juan Antonio Barrio.