Tornen els concerts del Club 100 en viu amb "Conchita"

Alacant, 18 de gener de 2017

Dimecres 22 de febrer, a les 20.00 h, el Paranimf de la Universitat d'Alacant acollirà un nou concert del Club100 en directe. En aquesta ocasió, l'emissora Cadena 100ens proposa gaudir de la popular veu de l'artista Conchita, que presenta el seu nou disc: Incendios.

Conchita Paraninfo UA 2017
22febConchita

L'entrada és totalment gratuïta, pots recollir-la en Cadena 100 Alacant (rambla de Méndez Nuñez, 45, entl.) i a la Universitat d'Alacant, en el MIC (Informació Cultural Museu Universitat d'Alacant - núm. 40 en el plànol) al PIC (Informació Servei de Cultura. Baixos del Paranimf - núm. 11 en el plànol), o en taquilla abans del concert.

Conchitaés una compositora i cantant espanyola. La seua passió per la música li ve de molt jove, cosa que la va portar a aprendre a tocar la guitarra, el piano i la bateria, i gravar les seues primeres cançons amateur. Va pujar per primera vegada a un escenari amb amb 20 anys.

El 2007 veu la llum el seu primer àlbum Nada Más, al qual va seguir 4.000 Palabras el 2009, Tocando Madera el 2010 i Zapatos Nuevos el 2012, en col·laboració amb Pablo Cebrián, un abans i un després en el seu treball que es reafirma en Esto Era, del 2014.

El 2016, després de la firma amb la discogràfica Concert Music, Conchita comença l'enregistrament del seu nou àlbum Incendios, del que s'extrau el seu primer single Las Ocho y Diez. Queda patent, així, l'evolució i maduresa de l'artista.

Incendios conté catorze cançons compostes i interpretades per ella mateixa i compta també amb la producció de Pablo Cebrián.

Videoclip "Las Ocho y Diez", del àlbum Incendios

Consulta la resta de la programació d'ACUA :

.