• La força del voluntariat. Xarrada "Mirada S.. Cuba, restaurant mirades a l'Havana Vella"

La força del voluntariat. Xarrada "Mirada Solidària a Cuba, restaurant mirades a l'Havana Vella"

Alacant, 9 de novembre de 2017
Marc Santonja

Ángel García MuñozEl dimecres 15 de novembre a les 12.30 hores tindrà lloc en el Saló d'Actes Alfredo Orts, de l'Edifici d'Òptica i Optometria la xarrada "Mirada Solidària a Cuba, restaurant mirades a l'Havana Vella". Impartida per Ángel García Muñoz, professor del Departament d'Òptica, la ponència tractarà sobre l'acció d'un voluntariat a l'Havana Vella a Cuba que gradua la vista a persones i posteriorment els dota d'ulleres graduades. Cal destacar que, gràcies al projecte Mirada Solidaria a Cuba, dirigit pel propi Ángel García Muñoz, ja s'ha revisat la vista a quasi 6.000 persones i realitzat la donació d'ulleres graduades a més de 5.500.

Més informació

Aquesta ponència s'emmarca dins de la celebració del Dia de la Xarxa Valenciana d'Universitats Públiques Saludables, que englobarà un cicle amb quatre activitats del 13 al 16 de novembre en la Universitat d'Alacant.

Dia de la Xarxa Valenciana d'Universitats Públiques Saludables 2017

La Xarxa Valenciana d'Universitats Públiques Saludables, integrada per la Universitat de València, la Universitat Politècnica de València, la Universitat d'Alacant, la Universitat Jaume I i la Universitat Miguel Hernández, un any més, celebren el dia de la Xarxa amb activitats de promoció de la salut, sota el lema "Mira per tu, mira per tots i totes".

Durant la setmana del 13 al 16 de novembre, en la Universitat d'Alacant, es realitzaran diverses activitats centrades en la promoció de la salut visual, de caràcter divulgatiu, cercant transmetre iniciatives innovadores i la transmissió dels últims avançaments per a mantenir una salut visual òptima.

També és de destacar la campanya de revisió visual que duran a terme els estudiants del Grau d'Òptica i Optometria, mostrant-nos el seu rol professional en la prevenció dels problemes visuals en etapes inicials. A més, facilitaran consells senzills i útils per a mantenir la nostra visió i detectar les petites a! lteracions subtils.

VEU Revista Cultural de la Universitat d'Alacant

Edif. Germà Bernàcer