Mulier mulieris 2018 XII Convocatòria d'Arts Visuals del MUA

Alacant, 26 d'octubre de 2017

Muliermulieriscartel18

El Museu de la Universitat d'Alacant MUA obri un any més la seua convocatòria d'Arts Plàstiques Mulier mulieris. Aquesta iniciativa, enmarcada dins del programa d'actes desenvolupat per la Universitat d'Alacant per a commemorar el Dia Internacional de les Dones , tracta de posar de manifest com la creació artística contemporània s'ha convertit en un terreny fèrtil per a les recerques que rescaten el llegat de les dones, visibilizan el constant i complex procés de transformació de la identitat femenina i aborden diversos conceptes entorn del gènere. En la seua XII edició, Mulier mulieris segueix proposant una reflexió plural i compromesa amb la construcció de nous imaginaris femenins a través de l'art.

No obstant açò, la iniciativa no va dirigida solament a dones, sinó que es poden presentar artistes sense importar el sexe, l'edat o nacionalitat i enviar la seua proposta relacionada amb l'objecte de la convocatòria. El termini per a enviar les propostes és del 12 de novembre al 15 de desembre de 2017, tots dos inclosos, a la següent adreça de correu electrònic: mua.convocatorias@ua.es. A la fi del mes de gener, el museu publicarà la llista amb les persones seleccionades en la seua pàgina web. Aquestes persones seran notificades per e-mail i podran veure les seues obres exposades durant els mesos de març a juliol de 2018.

Per a més informació, no dubtes a consultar les bases.

Notícia relacionada:

Exposició de la 11 Convocatòria d'Arts Visuals mulier mulieris 2016-2017