Cicle de Concerts de Nadal de la Coral UA

Alacant, 7 de desembre de 2017

coral 3 17

La Coral de la Universitat d'Alacant, dirigida per Shlomo Rodríguez, inicia el seu tradicional cicle de concerts nadalencs en el Centre Comercial Gran Via, dissabte 9 de desembre a les 12.00 hores, amb entrada lliure.

El cicle inclou un total de quatre actuacions i continuarà el dijous 14 de desembre a les 18.30 hores, en Las Cigarreras, com a part de l'Acte de Clausura del Certamen de Cors dels centres de Majors que organitza l'Ajuntament d'Alacant.

L'ADDA serà l'escenari de la tercera actuació de la Coral UA. En aquesta ocasió la Coral col·labora, al costat d'altres entitats i formacions musicals, en el concert benèfic "Música per somriures" a favor de la Institució Natzaret, el diumenge 17 de desembre a les 19.00 hores, amb un preu d'entrada/donatiu de 10 euros.

El cicle finalitzarà en la Concatedral de Sant Nicolás, el dimarts 19 de desembre a les 20.30 hores. (fotos de l'actuación)

Programa:
1. Ave Maria - G.Caccini - Arr: P.Liebergen