Arriben els "Divendres a la Seu"

Alacant, 1 de febrer de 2017

Del 17 de febrer al 26 de maig arriben quatre nous espectacles a la Seu Ciutat d'Alacant (c/ Sant Ferran, 40) en els Divendres a la Seu, que inclouen teatre, música i cinema còmic, tots amb entrada lliure limitada a l'aforament de la sala. Aquesta és la programació:

• Divendres 17 de febrer, 20.30 hores: ¿Micromaqué?, per Clowndestino Teatre
  • Divendres 24 de març, 20.30 hores: Documental de còmic De la il·lusió al mite. Unicómic 2017
  • Divendres 7 d'abril, 20.30 hores: Concert grup Acapella "Game of tones"
  • Divendres 26 de maig, 20.30 hores: Concert de la plataforma de grups emergents UA
¿MICROMAQUÉ?

«Com? Que encara no coneixes les Purple Glasses XXL? Les Purple Glasses XXL són unes lents que detecten les pràctiques de violència subtil que passen desapercebudes però que reflecteixen, i perpetuen, les actituds masclistes i la desigualtat de les dones respecte dels homes. En clau d'humor, diferents personatges anomenaran i visibilitzaran uns quants d'aquests micromasclismes que s'exerceixen generalment amb total impunitat i que van produint un dany sord en l'autonomia de les dones. Reconèixer la seua existència i freqüència és tot un desafiament. Prepareu-vos per a l'experiència XXL!» Per Clowndestino Teatre

UNICÓMIC 2017 Projecció - Homenatge a Víctor Mora

Documental De la il·lusió al mite. Capitán Trueno (Ignasi P. Ferré, 2006), presentat per Álvaro Pons.

El món del còmic ens ofereix aquesta nova trobada que, a través del documental "De la il·lusió al mite", ens obri les portes a tot un clàssic: el Capità Tro.  Aquesta activitat ve amb motiu de les XIX Jornades del còmic que es duen a terme a la Universitat d'Alacant del 23 al 25 de març.

GAME OF TONES

El grup Acapella "Game of Tones"és una agrupació nascuda en la Universitat de Alacant formada per joves apassionats per la música que versiona i reinventa èxits de tots els temps únicament a través de les seues veus, per a generar així tots els sons, el ritme, la melodia i l'harmonia necessària sense necessitat de cap altre instrument musical.

El jove grup Acapella, que es caracteritza per l'estil natural, alegre i desimbolt dels seus membres, compta amb una gran diversitat de veus (amb cinc sopranos, quatre alts, tres tenors, dos baixos i un beatbox) que han aconseguit compenetrar-se per a acostar aquest estil musical a tots els àmbits possibles, gaudir de la música d'una manera diferent i creativa i entretenir amb un repertori molt variat, enfocat a tot tipus de públic. Veure programa

PLATAFORMA GRUPS EMERGENTS UA

La Universitat d'Alacant és un espai en el qual la creativitat, les propostes culturals, i entre aquestes, els grups de música, tenen el seu lloc. Una de manifestacions més clares d'aquesta voluntat és la Plataforma de Grups Emergents UA, la qual es converteix així en un fòrum que incopora plantejaments musicals diversos que tenen l'oportunitat de mostrar el seu treball. Aquest concert suposa la visibilització de grups formats per estudiants de la UA, en un escenari sobre el qual demostrar el seu talent.