• La UA i la Fundació Manuel Peláez lliuren 3..me Alacant, gràcies al seu concert solidari

La UA i la Fundació Manuel Peláez lliuren 3.180 euros a Projecte Home Alacant, gràcies al seu concert solidari

La Coral de la UA va oferir aquest concert solidari el passat mes de gener al Paranimf

Alacant. Dijous, 23 de febrer de 2017

La Universitat d'Alacant i la Fundació Manuel Peláez han recaptat 3.180 euros, fruit del concert solidari que ambdues institucions van coorganitzar el passat mes de gener en el Paranimf, amb l'actuació de la Coral de la UA i la participació especial del cantant i compositor alacantí Javier Robles.

El vicerector de Cultura, Esport i Llengües, Carles Cortés, la vicerectora de Responsabilitat Social, Inclusió i Igualtat, Mª José Rodríguez, el director de la Coral de la UA, Shlomo Rodríguez i el sotsdirector del Servei de Cultura, Joaquín Quílez, van visitar ahir les instal·lacions de la Fundació Noray Projecte Home Alacant, al costat de Carmen Robles, presidenta d'honor de la Fundació Manuel Peláez, Javier Peláez, president i Concha Aldave, directora, on van fer lliurament del xec solidari a la directora de la Fundació Noray Projecte Home Alacant, Consagració Jareño.

La recaptació es destinarà a diferents programes i activitats orientades a la intervenció en l'àmbit de les drogodependències i altres trastorns addictius que la Fundació Noray Projecte Home Alacant duu a terme.

Notícia relacionada:

Concert VEU Solidària de la Coral de la UA a benefici de Projecte Home