IX Concurs de curtmetratges, obres audiovisuals, subtitulació i doblatge (2017)

Resolució del Concurs de Curtmetratges 2017 (10/7/2017)

El tribunal establit per a resoldre els treballs premiats en el Concurs de Curtmetratges de 2017, atorga:

• El premi al Millor Vídeo Educatiu, dotat amb 250€, a Tirallonga de monosíl·labs, de Jesús-Àngel Velasco i Pastor.
  • El premi al Millor Espot Publicitari, dotat amb 250€,  a Snackium. Imaginem?, de Carmen Rodríguez Vicente.
  • El premi al Millor Doblatge, dotat amb 500€, a El Falcó Maltés, de Maria Miró Maestre.
  • El premi a la Millor Subtitulació, dotat amb 300€, a El Falcó Maltés, de Joan Ignasi Soriano Asensio. En aquesta categoria es decideix fer una menció especial a Despicable Me, de Cristina Lanuza Zamora, treball que resulta premiat amb 150€.
  • El premi al Millor Curtmetratge, dotat amb 500€, a Ficció, de Miguel Ángel Salido Mateos.

Es declaren desertes dos categories, ja que no s’hi han presentat curtmetratges:
-    Premi al Millor Videoclip
-    Premi a la Millor Videocreació

Treballs premiats

Concurs

Alacant, 27 de març de 2017

La Facultat de Ciències Econòmiques i Empresarials, l’Escola Politècnica Superior, la Facultat de Filosofia i Lletres, la Facultat d’Educació i el Vicerectorat de Cultura, Esport i Llengües convoquen el iX Concurs de Curtmetratges, Obres Audiovisuals, Subtitulació i Doblatge de la Universitat d’Alacant. Els premis són de 500 euros cadascun al primer premi al millor curtmetratge i al millor doblatge, respectivament. La resta estan dotats amb 250 euros en cadascuna de les cuatre categories restants. A més, també hi ha un premi a la millor subtitulació, dotat amb 300 euros.

Hi pot concórrer alumnat del curs 2016-2017 de la Universitat d'Alacant, tant de grau com de postgrau o de títols propis, sempre que no haja  estat premiat en edicions anteriors. En el cas d'equips participants, caldrà que l'autor i els responsables de l'obra siguen estudiants de la UA en el curs acadèmic 2016-2017.

Els curtmetratges de ficció han de tenir una durada màxima de 15 minuts (incloent-hi els crèdits) i han de ser en format vídeo digital. Es permet qualsevol dispositiu digital per a fer la gravació: videocàmera, càmera fotogràfica o mòbil amb càmera.

A més, els treballs han de ser en valencià, amb guions originals i inèdits, no premiats en concursos anteriors. Es recomana als autors que per a demanar revisió de guions, textos de crèdits o fins i tot assessorament en els diàlegs, s’adrecen al correu concursos.cultura@ua.es.

Si vols participar en el concurs, consulta la resta de les bases.

PREMIS

1.- Premi al Millor Curtmetratge, dotat amb 500 €
2.- Premi al Millor Videoclip, dotat amb 250 €
3.- Premi al Millor Espot Publicitari, dotat amb 250 €