Exposició "Arquitectures efímeres i controvèrsies culturals" en el MUA

Alacant, 23 de maig de 2017

Divendres passat, 19 de maig, i coincidint amb les celebracions del Dia Internacional dels Museus 2017, el grup Arquitectures Efímeres Culturals, integrat per estudiants de tercer d'Arquitectura de la Universitat d'Alacant, i dirigit per l'arquitecta i professora Adriana Figueiras, va inaugurar al MUA la instal·lació "Arquitectures efímeres i controvèrsies culturals", que s'hi podrà veure fins al 2 de juny de 2017.

Enguany la celebració del Dia Internacional dels Museus (DIM, 18 de maig) ha tingut com a lema "Museus i històries controvertides: explicar en els museus el que no es pot dir". En relació amb aquest lema, el grup Arquitectures Efímeres Culturals ha realitzat instal·lacions en diferents centres culturals de la ciutat d'Alacant (Les Cigarreres, MUBAG, Institut de Cultura Juan Gil Albert, La Llotja, Museu Aigües d'Alacant, MACA i MUA), amb l'objectiu d'investigar en el paper de l'arquitectura efímera en la potenciació de la imatge urbana dels Museus d'Alacant i evidenciar temes de consens i controvèrsia.

Fotos: Victoria Pozzi, voluntaria cultural i lingüística UA

Veure mès imatges de la jornada d'inauguració, en la qual també es van realitzar tallers familiars.

Consultar edició 2016