XII campanya "Llegir en valencià" de Fundació Bromera: Les nostres contalles

Alacant, 14 de juny de 2017

LLEGIR A VALÈNCIA_2017_MITJA PLANAUn any més, la Universitat d'Alacant participa en la campanya "Llegir en valencià" de la Fundació Bromera, una iniciativa que compleix la seua XII edició amb l'objectiu de fomentar la lectura en valencià i el coneixement de la cultura valenciana.

Aquest 2017, la campanya té com a protagonistes les contalles tradicionals, aquelles que ens contaven els nostres iaios i iaies. Així, els diaris Levante-EMV i Informació, des del 18 de juny i 2 de juliol respectivament, distribuiran onze títols en els quals autors i autores valencians de renom ens explicaran històries que han imaginat a partir d'un conte popular de la nostra terra. En total, seran 11 títols diferents escrits per Carles Cano, Francesc Gisbert, Fina Girbés, Pepa Guardiola, Josep Franco, Vicent Borràs, Raquel Ricart, Isabel Canet Ferrer, Joanjo Garcia, Vicent Usó i Esperança Camps.

El primer llibre de la campanya, Rodolf el Rata, es repartirà gratuïtament el diumenge 18 de juny amb el diari Levante-EMV, i el 2 de juliol amb Información. La resta de llibres es podran aconseguir cada dissabte i diumenge durant cinc setmanes per només 1 euro.

El dissabte 17 de juny a Levante-EMV i l'1 de juliol a Información es repartirà la cartilla per a apegar els cupons, situats a la pàgina 64 de cada llibre. Aquesta també es podrà descarregar des de la pàgina web de la campanya. Aquells que completen la col·lecció podran aconseguir gratis un CD exclusiu amb les contalles en format d'audiollibre.

La presentació de la campanya tindrà lloc el dijous 15 de juny, i hi assistirà el director del Servei de Llengües de la Universitat d'Alacant, Ferran Isabel.

«Ara, llegir en valencià, més fàcil que mai!»

Tota la informació en www.llegirenvalencia.org