EAC 2018. XVIII Concurse Trobades d'Art Contemporani

Alacant, 18 de gener de 2018

Un any més, es convoca una nova edició dels EAC (Trobades d'Art Contemporani), gràcies a la col·laboració entre la Universitat d'Alacant i la Diputació d'Alacant, a través de l'Institut Alacantí de Cultura Juan Gil-Albert, que es presentarà en el nostre museu universitari (MUA). El concurs que arreplega les propostes dels fierentes artistes ja té el termini d'inscripció obert, fins al 26 de febrer. Accepta la participació de tot artista interessat, de manera individual o col·lectiva, amb una dotació de 12.000 euros repartits en tres premis. Amb açò es pretén incentivar, promoure i difondre el desenvolupament de l'art i la creació plàstica i visual. Una bona oportunitat per a connectar la creació més actual entre la comunitat universitària i la societat alacantina en general.

EAC 2018

DOCUMENTACIÓ REQUERIDA:
La documentació es presentarà en un únic document digital en format pdf que constarà de:
1 - Sol·licitud/Fitxa d'inscripció amb les dades requerides.
2 - Còpia del D.N.I. o equivalent.
3 - Curriculum vitae de l'autor o autors resumit en una pàgina grandària A4, com a extensió màxima, a estafes new roman de 12.
4 - Informe en el qual es detalle l'estat actual de la seua recerca plàstica o visual amb un màxim de 250 paraules.
5 - Una memòria explicativa de la proposta d'obres, amb un màxim de 300 paraules, signada per l'interessat.
6 - Fotografies de les obres: Un màxim de 10 imatges amb la fitxa tècnica de cadascuna.
7 - Declaració jurada en la qual manifesten la disponibilitat de les obres per a la seua exposició en el període de la mostra col·lectiva (de maig a juliol de 2018.
Els concursants enviaran tota la documentació sol·licitada anteriorment, en un únic pdf d'un màxim de 9 megues, a la següent adreça de correu electrònic: iaccursos@diputacionalicante.es. A més, l'hauran de presentar en format físic, en el registre de l'Institut Alacantí de Cultura Juan Gil-Albert, en el Carrer Sant Fernando, 44 d'Alacant tal com s'indica en les Bases del Concurs.
INFORMACIÓ CONCURSE:

-Extracte del BOP d'Alacant nº10 del 15-01-2018