XI Concurs de curtmetratges, obres audiovisuals, subtitulació i doblatge (2018)

La Facultat de Ciències Econòmiques i Empresarials, l'Escola Politècnica Superior, la Facultat de Filosofia i Lletres, la Facultat d'Educació i el Vicerectorat de Cultura, Esport i Llengües convoquen el XI Concurs de curtmetratges, obres audiovisuals, subtitulació i doblatge. El primer premi, al millor curtmetratge i al millor doblatge és de 500 euros. La resta estan dotats amb 250 euros en cadascuna de les quatre categories restants. A més, també hi ha un premi a la millor subtitulació de 300 euros.

Pot concórrer alumnat del curs 2018-2019 de la Universitat d'Alacant, tant de grau com de postgrau o de títols propis, sempre que no haja sigut premiat en edicions anteriors. En el cas d'equips participants, farà falta que l'autor i els responsables de l'obra siguen estudiants de la UA en el curs acadèmic 2018-2019.

Les condicions tècniques dels curtmetratges són que la producció ha de tenir una durada màxima de 15 minuts, incloent els crèdits, i han de ser en format vídeo digital. Es permet qualsevol dispositiu digital per a fer l'enregistrament: videocàmera, càmera fotogràfica o mòbil amb càmera. Els treballs han de ser en valencià, amb guions originals i inèdits, no premiats en concursos anteriors.

Consulta les condicions tècniques de la resta de categories en les bases oficials.

Si els estudiants tenen interès en demanar revisió de guions, textos de crèdits o fins i tot assessorament en els diàlegs, poden dirigir-se al següent correu: concursos.cultura@ua.es.

Si vols participar en el concurs, consulta la resta de les bases

Premis

1.- Premi al Millor Curtmetratge, dotat amb 500 €