Concert de Nadal amb la Coral de la UA en el Teatre Calderón d'Alcoi

Alacant, 28 de novembre de 2018.

Divendres que ve 30 de novembre la Coral de la Universitat d'Alacant actuarà en el Teatre Calderón d'Alcoi , on interpretarà el seu tradicional "Concert de Nadal" a les 20 hores, amb el patrocini de la Fundació Mútua Llevant.

L'entrada és gratuïta amb invitació, ja disponibles en UA-Campus d'Alcoi (Sant Francesc, 10) i una hora abans de l'actuació en la taquilla del Teatre Calderón.

Dirigida per Shlomo Rodríguez, la Coral de la UA compta amb al voltant de seixanta integrants que posaran veu a un repertori especial que inclou música tradicional catalana, italiana, havaneres, i fins i tot cançons del fantasma de l'òpera, The Beatles, Freddie Mercury, i altres peces nadalenques.

El programa triat pel seu director és un recorregut per diferents territoris musicals, que van des de peces tradicionals com El cant de l'ocells , passant per fragments emblemàtics del gènere líric com a L'elisir d'amore , havaneres, musicals, o Somebody to love de Queen, entre unes altres i, per descomptat, una sèrie de nadales clàssiques. És un repertori que, en la seua heterogeneïtat, té un fil conductor molt clar: oferir cançons que creen un clima d'emoció i bona música .

Es tracta d'una oportunitat de conèixer el treball que ha desenvolupat aquesta formació universitària des que van iniciar els assajos al setembre.

El concert de Nadal representa el primer gran repte anual que té la Coral, en el qual queda patent que la veu humana i la música coral són instruments únics que permeten comunicar i emocionar al temps.

La Coral UA

La formació està integrada per prop de 60 integrants, que dirigits per Shlomo Rodríguez, es caracteritza per ser una formació en la qual es troba representada tota la comunitat universitària, des d'estudiants de grau i postgrau, de la Universitat Permanent, personal d'administració i serveis i professors, però també ex-alumnes i anteriors coralistas de la formació.