La Música que et Sona. III Cicle de Música de Cambra

Alacant, 5 de desembre de 2018
Patricia Orozco Gómez

El cicle La Música que et Sona naix el gener de 2017 de la mà de dos pianistes alacantins. Amb aquest cicle es pretén transmetre el goig de la música clàssica, trencant motles i sorprenent amb música coneguda per tothom, i, alhora, contribuir a la projecció de joves músics de gran talent.

Els directors i creadors del cicle, a més, dels fundadors d'AMCA (Associació de Música de Cambra d'Alacant) són Victoria Marco, pianista de música de cambra que actua juntament amb artistes de talla internacional, i Daniel Curichagua, pianista i compositor reconegut amb el Premi al Millor Acompanyant Ruperto Chapí. Tots dos comptaran amb María Marco Such, coordinadora del cicle.

D'una banda, en aquesta tercera edició del cicle escoltarem músics com Isabel Gualda (flauta), Pedro Bonilla (violoncel), Jun Xie (violí), Raymond Arteaga (viola) i Joe Ott (guitarra). De l'altra gaudirem també de joves talents espanyols com Laura Ortega (clarinet), Miguel Ángel Ros (violoncel) i Alexis Gosálbez (clarinet). Com podem veure, l'escenari s'omplirà de color amb artistes d'arrels cubanes, xineses, nord-americanes i espanyoles. També tindrem el privilegi d'escoltar en aquesta edició l'artista convidat, la gran pianista nord-americana Suzanne Bradbury, concertista estretament lligada a la música de cambra.

Aquesta edició està organitzada per l'Associació de Música de Cambra d'Alacant (AMCA) i la Seu Universitària Ciutat d'Alacant (C/ Ramón y Cajal, 4), on podem assistir a cada concert a les 20.00 h.

Cartell La música que sona

Programació

• Dilluns 10 de desembre de 2018
    • Café music (clarinet, violí, violoncel i piano)
  • Dijous 21 de febrer de 2019
    • Alma latina (clarinet, viola, guitarra i piano)
  • Divendres 12 d'abril de 2019
    • Suzanne Bradbury & friends (flauta i piano)
  • Divendres 31 de maig de 2019
    • Quadres d'Orient (flauta, violí, violoncel i piano)

Una vegada més, la màgia de la música de cambra tornarà a crear llaços entre músics de diferent índole i procedència, reduint una distància que solament la música és capaç de transcendir, i afavorint una atmosfera íntima i propera amb el públic. Igual que en les altres edicions els concerts seran variats i dinàmics, amb diferents formacions instrumentals que aniran alternant-se.

L'accés és lliure i gratuït fins a completar la capacitat de l'espai. Es demana puntualitat.