Tallers de llengües i cultures per al segon quadrimestre

Alacant, 19 de gener de 2018

El Servei de Llengües continua el nou quadrimestre amb els tallers de llengües, que inclouen l'ampliació del quadrimestre passat: francès, rus, alemany, italià, japonès, àrab, portuguès, romanès, català per a estrangers i fins i tot llenguatge de signes. L'activitat té l'objectiu de promoure els valors del plurilingüisme a través del coneixement de les diferents llengües i cultures, amb el valencià com a llengua pròpia de l'activitat acadèmica. La matrícula està disponible de l'1 al 12 de febrer.

Més informació sobre cadascun dels tallers.

Preu:

Comunitat universitària: gratuït

Uns altres: 20 euros

Places:

Cada curs oferit consta d'un total de 25 places. El nombre miním de places matrículades necessàries per a mantenir el curs és de 10.

Preinscripció:

De l'1 al 12 de febrer. Formulari de preinscripció.
En el formulari de preinscripció triar l'opció "Llengües: habilitats, competències i acreditació"

La Secretària de Llengües procedirà a revisar les sol·licituds de preinscripció i anirà validant-les per ordre cronològic, prioritzant a les persones que pertanyen a la Universitat d'Alacant. Una vegada confirmada l'admissió de la preinscripció, rebreu un correu electrònic amb les dates de matrícula que us hem assignat.

Per a fer la matrícula s'ha d'accedir a l'UACLOUD/Campus Virtual de la Universitat d'Alacant amb la següent identificació d'usuari:

• Si ja eres alumna o alumne de la Universitat d'Alacant, utilitza les dades que tens com a alumne/a per a accedir a l'UACLOUD/Campus Virtual.
  • Si no eres alumne/a, les dades d'accés a l'UACLOUD t'arribaran en el correu electrònic que introduir en el formulari de preinscripció. Aquest compte de correu és totalment gratuït i per a conèixer el funcionamento es recomana visitar aquesta web .

En el termini de 5 dies des de la formalització de la matrícula, s'ha de presentar en la Secretària de Lengues (primera planta de l'edifici Germà Bernàcer).

Documentació requerida:

DNI.