Cinema infantil a Xixona

La Seu Universitària de Xixona amb l'Aula de Cinema de la Universitat d'Alacant organitzen un cicle de cinema infantil. Les projeccions
tindran lloc al Cinema de Dalt tots els diumenges des del dia 22 d'abril al 13 de maig a les 18:00. Entrada gratuïta per a tots els públics fins a completar la capacitat del local.

Les pel·lícules seran:

• Cars (2006), en valencià. Diumenge 22 d'abril
    L'aspirant a campió de carreres Rac McQueen sembla que és a punt d'aconseguir l'èxit, la fama i tot el que havia somiat, fins que per error pren un desviament inesperat en la polsegosa i solitària Ruta 66. La seua actitud arrogant s'esvaeix quan arriba a una petita comunitat oblidada que l'ensenya les coses importants de la vida que havia oblidat.

• El libro de la Selva (2016), en castellà. Diumenge 29 d'abril
    Mowgli (Neel Sethi), un xiquet criat en la selva per una bandada de llops, emprèn un fascinant viatge d'autodescoberta quan es veu obligat a abandonar l'única llar que havia conegut en tota sa vida. Nova adaptació de la novel·la de Rudyard Kipling.

• Zootròpolis (2016), en valencià. Diumenge 13 de maig
    La moderna metròpoli mamífera de Zootròpolis és una ciutat absolutament única. Està composta per barris amb diferents hàbitats, com la luxosa Sahara Square i la gèlida Tundratown. És un cresol on els animals de cada entorn conviuen, un lloc on no importa el que sigues. De fet pots ser qualsevol cosa, des d'un elefant enorme fins a la musaranya més diminuta. Però quan arriba l'optimista agent Judy Hopps, descobreix que ser la primera conilleta d'un cos policial compost d'animals durs i enormes no és gens fàcil. Però està decidida a demostrar la seua vàlua i es fica de cap en un cas, a pesar que això significa treballar amb Nick Wilde, una rabosa xarradora i estafadora, per a resoldre el misteri.

• Buscant la Dory (2016), en valencià. Diumenge 13 de maig
    Un any després dels esdeveniments narrats en Buscant en Nemo, Dory viu afablement amb Marlin i el seu fill Nemo. Però durant un viatge per a veure com les ratjades migren de retorn a casa, els problemes de memòria de Dory semblen desaparèixer durant un segon: recorda que té una família i immediatament decideix emprendre viatge per a retrobar-se amb els seus pares, als quals va perdre feia anys.