Curs de Valencià C1 amb el Diari Información

Alacant, 29 de gener de 2018
Per Marc Santonja

Cada setmana amb la compra del Diari Informació, es lliurará gratuïtament una unitat didàctica amb la qual poder adquirir una completa formació de valencià C1, de cara als exàmens de la Universitat d'Alacant. Aquest curs es repartirà de forma ininterrompuda tots els dimecres des del 31 de gener fins al 23 de maig, per tant constarà amb 18 fascicles.

Després de l'excel·lent experiència del Curs B1 I B2 ja lliurat pel Diari Informació, el dimecres 31 s'inicia una nova promoció del curs de valencià, però aquesta vegada en un nivell expert, nivell C1. D'una forma amena i didàctica per a seguir reforçant i avançant en l'aprenentatge del valencià i que, a més, té l'objectiu de preparar els exàmens de la Universitat d'Alacant.

Tota una aposta del Diari Informació al costat de la col·laboració del Vicerectorat de Cultura, Esport i Llengües de la Universitat d'Alacant, en la difusió del valencià composta per 18 lliuraments, cada dimecres una unitat didàctica.

Quant al curs, destaca l'ús dels àudios, amb la veu de Lidia Garrigós, professora que ofereix un model fonètic excel·lent, que gràcies a açò, suposa un reforç essencial en aquest nivell tan avançat com és el C1. Com a novetats presenta diverses, encara que destaquen tres principalment; la gramàtica és explicada a través dels àudios, es proposa en cada unitat exercicis similars als dels exàmens oficials i, a més, s'inclou un apartat per a mostrar com el valencià ajuda a aprendre altres llengües.

El curs és didàctic, ja que té la intenció de motivar als estudiants amb una visió diferent. Per exemple, la gramàtica explicada en àudios, i no en textos escrits, és un al·licient i gran canvi que ajudarà a reforçar la pronunciació i la comprensió oral. També és amé perquè l'única manera d'aprendre bé una llengua és divertint-se.

El nivell C1 avui en dia és necessari per a exercir de professor o mestre i moltes altres més que ho requereixen per a poder treballar, però a més dins de la Comunitat Valenciana, en moltíssimes ofertes d'ocupació suposa un punt addicional en el teu currículum.

Ací a continuació un exemple del primer fascicle: