"La història del rock", un concert per a repassar l'evolució del gènere musical

Alacant, 23 de gener de 2018

La història del rock es tracta d'un concert didáctido, dirigit per Santiago Iglesias, que repassa alguns dels moments més importants de l'evolució que ha experimentat aquest gènere musical. La posada en escena compta amb músics professionals que interpretaran en directe temes propis de cada estil i època del rock, amb projeccions pedagògiques i anècdotes de cada cançó. Dirigit principalment a alumnes de centres de secundària de la província d'Alacant, perquè coneguen les principals fites de la música rock: cantants i grups que han marcat l'evolució d'aquest gènere. El concert s'emmarca en la programació d'arts escèniques i se celebrarà el 4 de maig a les 11:30 hores en Paranimf.

Entrades sessions per a IES: entrada 3€. Reserves per a grups en: ofi.cultura@ua.es

Història del rock cartell

Segons el director musical i artístic, Santiago Iglesias, "és un viatge guiat a través de la història del rock, amb històries, anècdotes, comentaris i un entorn sonor que a molts ens farà recordar moments inoblidables en les nostres vides i donarà sentit a la nostra cultura musical més popular i moderna de forma clara i ordenada, destacant els elements fonamentals del rock i la seua evolució en el temps, sensibilitzant i educant des de la raó fins al cor als presents".

Vídeo d'una de les actuacions anteriors en el Paranimf, de la mà de Santiago Iglesias:

Consulta la resta de programació d'ACUA ací:

Programació ACUA