La UA organitza tres trobades amb Javier Olivares

Per Ana Sánchez

CeMab Javier Olivares
Cartell torrevieja javier olivares

El Vicerectorat de Cultura, Esport i Llengües organitza tres trobades amb Javier Olivares Zurilla, famós guionista que ha treballat en sèries de reconegut prestigi com El Ministerio del Tiempo, Isabel i Los Serrano.

• El primer d'ells tindrà lloc dilluns que ve 5 de març a les 16:30 hores en el Jaciment Universitari de l'Alcudia d'Elx on es projectarà, dins del programaCinefórum L'Alcudia 2018, un episodi de la sèrie El Ministerio del Tiempo.
  • El dimarts 6 de març a les 12 hores,Javier Olivares estarà en el Campus de laUA, en les instal·lacions del CeMaB (Facultat de Filosofia i Lletres III), on mantindrà una xarra-col·loqui amb els assistents sobre el seu treball com a guionista en les diferents sèries espanyoles en les quals ha treballat.
  • El mateix dia 6 a la vesprada, a les 19 hores, el protagonista oferirà una trobada en la Seu Universitària de Torrevella amb la projecció del capítol de la seua sèrie El Ministerio del Tiempo "Tiempo de pícaros" i posterior col·loqui. Aquesta última activitat s'emmarca en els Diàlegs literaris a Torrevella "Sal con libros"

Javier Olivares Zurrilla

Javier Olivares Zurilla va nàixer a Madrid en 1958, és llicenciat en Història per la Universitat Complutense de Madrid i Màster en Estètica per l'Autònoma de Madrid. Va exercir de crític d'art en la revista Llapis i va ser redactor cap de la Luna de Madrid. Ha sigut dramaturg amb adaptacions de Pantaleón i Las visitadoras de Mario Vargas Llosa,i Tristana de l'autor Benito Pérez Galdós. Guionista de sèries espanyoles d'èxit com Los Serrano, Los hombres de Paco , Robles investigador, Pilotes, El secreto de la porcelana i Camino de Santiago, així com director argumental de les últimes temporades de Ventdelplà. És creador de Isabel , Víctor Ros; Kubala, Moreno i Manchón; Infidels; i del El Ministerio del Tiempo.

.