"Pompeu Fabra. L'aventura de la llengua"

Alacant, 24 d'abril, 2018

Presentació, el dia 27 d'abril, de la novel·la gràfica Pompeu Fabra. L'aventura de la llengua, a càrrec de Gemma Pauné Xuriguera, autora del guió i dels textos, i Oriol Garcia Quera, autor de les il·lustracions. Una iniciativa de l'Institut d'Estudis Catalans i la UPF, editada per Rafael Dalmau.

Amb aquesta novel·la volen donar a conèixer al gran públic la figura de Pompeu Fabra, difondre el valor cultural i social i el que va significar per a la llengua, la cultura i la societat catalanes. L'obra presenta un personatge polifacètic i permet entendre el valor de la tasca lingüística de Fabra, encara vigent, d'una manera amena i assequible. El còmic recrea tres moments de la seua vida: joventut, edat adulta i maduresa.

• A les 10:30h, a la Fira del llibre d'Alacant, en la caseta de l'IEC (passeig de Federico Soto) Gemma i Oriol, els autors signaran exemplars del llibre.
  • A les 12:15h, a la sala d'actes de la Facultat d'Educació de la Universitat d'Alacant; hi intervindran Gemma i Oriol, autors del llibre, i Eduard Balle i Vicente Brotons, professors de la UA.
  • A les 19.30 h al Centre Cultural Gómez Tortosa de Novelda, a càrrec de Brauli Montoya, delegat de l'IEC a Alacant.

El llibre es podrà adquirir a la llibreria Llibres 28 de Sant Vicent del Raspeig (carrer de Vilafranquesa s/n), a la caseta d'IEC i en la llibreria La Faràndula, de Novelda (carrer de Sant Josep, 9). També hi haurà exemplars a la venda durant la presentació en la Facultat d'Educació de la UA.

VEU Revista Cultural de la Universitat d'Alacant

Edif. Germà Bernàcer