Concert Coral Universitat d'Alacant

Alacant 23 de gener de 2018
Per Marc Santonja i Ana Sánchez

Un any més, el dimecres 9 de maig, la Coral de la Universitat d'Alacant, dirigida per Shlomo Rodríguez, ofereix el seu concert anual, projectant la formació pedagògica i musical dels seus integrants, estudiants i personal de la universitat, per a mostrar-nos tot el treball realitzat durant l'any pel col·lectiu, i que comptarà amb la participació dels solistes Ascención Padilla (soprano) y Jose Manuel Delicado (tenor). El concert donarà començament a les 20:00 en el Paranimf de la Universitat d'Alacant.

La Coral de la Universitat d'Alacant és una formació musical que s'inscriu en el marc del Vicerectorat de Cultura, Esports i Llengües. Té diversos objectius, partint sempre de la base d'aprendre i gaudir amb el cant. Entre els seus objectius primordials està el formar als seus integrants en les diferents facetes d'un cor, tant a nivell musical, social i cultural, així com participar i col·laborar musicalment en els actes acadèmics i institucionals de la UA i en els concerts que es programen des de la universitat. A més d'açò, es tracta de potenciar l'intercanvi amb altres corals, així com la participació en certàmens nacionals i europeus.

La programació del concert

F. Mercury - Arr. M. Brymer
  10. Let my people go
    Espiritual - Arr. R. Emerson

L'entrada serà per invitació a arreplegar en els punts habituals: MIC (Informació Cultural Museu Universitat d'Alacant - núm. 40 en el plànol). Tel. 965909387 i PIC (Informació Servei de Cultura. Baixos del Paranimf - núm. 11 en el plànol). Tel. 965903725.

Consulta la resta de programació d'ACUA ací:

Programació ACUA