Es presenta l'assaig 'La (re)evolució social a través del cinema', d'Esther Marín.

Alacant, 16 de maig de 2018.

L'assaig 'La (re)evolució social a través del cinema', basat en una tesi elaborada en la Universitat d'Alacant, es presenta en el Festival de Cinema de Sant Joan.

Dissabte que ve 19 de maig , la periodista i doctora en Sociologia de la Cultura per la Universitat d'Alacant Esther Marín estarà en el Festival de Cinema de Sant Joan, per a presentar el seu llibre 'La (re)evolució social a través del cinema' (Alfons el Magnànim, València). Donarà començament a les 12h. en l'Aula de Cultura de Sant Joan i estarà acompanyada pel professor Juan Antonio Roche, co-tutor de la tesi doctoral d'origen, i el periodista Rafa Burgos.

L'autora fa una revisió dels missatges de les pel·lícules de major repercussió, recolzant-se en els més importants teòrics contemporanis, per a explicar per què sedueixen a l'audiència i la manera en la qual el cinema evoluciona en la mesura que canvia la realitat social i els desitjos del públic.

L'autora: Esther Marín

Esther Marín és doctora en Sociologia de la Cultura per la Universitat d'Alacant i Llicenciada en Periodisme per la Universitat Complutense de Madrid. Està especialitzada en cinema, mitjans de comunicació i gènere. Va fundar la primera ONG espanyola de Comunicació per al Desenvolupament amb la qual va dur a terme diferents programes sobre educomunicación en els 90, ha sigut professora durant dotze anys i en l'actualitat investiga sobre cinema i analitza sèries de televisió des d'una perspectiva de gènere per a la revista Píkara Magazine.