III Festa de la Poesia

La Seu Ciutat d'Alacant celebra dissabte 12 de maig la III Festa de la Poesia. Des les 11.00 a les 18.00 hores. Es realitzara diferents activitats, amb taula redona sobre "poesia i espiritualitat", visita a l'exposició "50 poemes, 50 fotografies", un sopar col·lectiu, una lectura poètica de tots els participants de la Festa i per a concloure es procedirà a la presentació dels llibres "Ulisses i el Mar dels Sargassos" de Lluis Alpera, i "Obra poètica completa" d'Emili Rodríguez-Bernabeu.

Organitzadors: Seu Universitària Ciutat d'Alacant, Aula Literària de la UA i l'Associació d'Escriptors en Llengua Catalana (AELC).

Coordinadora acadèmica: Isabel Marcillas Piquer.

Dibuix cedit per Lluis Ferri amb el títol "Ànima de la ParaulA"

III FESTA DE LA POESlA
12 DE MAlG DE 2018 DES DE LES 11.00 HORES SEU UNlVERSlTÀRlA ClUTAT D'ALACANT.
EDlFlCl SANT FERRAN (C/ Sant Ferran, 40 Alacant)

11.00 h Recepció i benvinguda

11.30 h Taula redona: "Poesia i espiritualitat".

Hi intervindran: Vicent Llorca, Carles Rebassa i Teresa Pascual.

Modera: Enric Balaguer

13:00 h Visita a l'exposició "50 poemes, 50 fotografíes", (Seu Universitaria Ciutat d´Alacant  Ramón i Cajal), amb obres de Lluís Alpera i Lluís Ferri.

Clausura de l'exposició per part d'lsabel-Clara Simó.

14:30 h Dinar col·lectiu (Seu Universitaria Ciutat d´Alacant Sant Ferran).

16:00 h Lectura poètica per part de tots els participants en la Festa.

Incloura la lectura l'antologia de poemes del certamen anterior publicada pel Servei de Publicacions de la Universitat d'Alacant i editada per Isabel Marcillas Piquer.

18:00 h Presentació dels llibres de Lluís Alpera, "Ulisses i la Mar dels Sargassos", i d'Emili Rodríguez-Bemabeu, "Obra poètica completa".

Hi intervindran Carme Arnau, Lluís Alpera i Emili Rodríguez-Bernabeu

VEU Revista Cultural de la Universitat d'Alacant