X Concurs de curtmetratges, obres audiovisuals, subtitulació i doblatge (2018)

Alacant, 22 de febrer de 2018
Soraya Mas Arronis

Actualització octubre de 2018

A continuació figuren els premiats i els seus treballs. El lliurament de premis serà el pròxim 17 d'octubre a la Sala Benedetti de l'edifici de Filosofía i Lletres II.

• Millor Espot Publicitari, dotat amb 250€, a Flamingo-Life de Carmen Rodríguez Vicente.
  • Millor Doblatge, dotat amb 500€, a Doblatge (2), de Pilar Serra Crespo (arreplega el premi Maria Miró)
  • Millor Subtitulació, dotat amb 300€, a Casablanca/Dama de Shangai, de Nakwa Ghafour i Abdul Ghafour (arreplega el premi Xavier Lago)
X concurs de curtmetratges 10

Noticia original

X Concurs de Curtmetratges, obres audiovisuals, subtitulació i doblatge La Facultat de Ciències Econòmiques i Empresarials, l’Escola Politècnica Superior, la Facultat de Filosofia i Lletres, la Facultat d’Educació i el Vicerectorat de Cultura, Esport i Llengües convoquen el X Concurs de curtmetratges, obres audiovisuals, subtitulació i doblatge. El primer premi, al millor curtmetratge i al millor doblatge és de 500 euros. La resta estan dotats amb 250 euros en cadascuna de les cuatre categories restants. A més, també hi ha un premi a la millor subtitulació de 300 euros.

Hi pot concórrer alumnat del curs 2017-2018 de la Universitat d'Alacant, tant de grau com de postgrau o de títols propis, sempre que no haja  estat premiat en edicions anteriors. En el cas d'equips participants, caldrà que l'autor i els responsables de l'obra siguen estudiants de la UA en el curs acadèmic 2017-2018.

Les condicions tècniques dels curtmetratges són que la producció ha de tenir una durada màxima de 15 minuts ,incloent-hi els crèdits, i han de ser en format vídeo digital. Es permet qualsevol dispositiu digital per a fer la gravació: videocàmera, càmera fotogràfica o mòbil amb càmera. Els  treballs han de ser en valencià, amb guions originals i inèdits, no premiats en concursos anteriors.

Si els estudiants tenen interés en demanar revisió de guions, textos de crèdits o fins i tot assessorament en els diàlegs, poden adeçar-se al següent correu:    concursos.cultura@ua.es  .

Si vols participar en el concurs, consulta la resta de les bases

PREMIS

1.- Premi al Millor Curtmetratge, dotat amb 500 €