Tornen els "Diumenges al Mua" amb un nombre més elevat de propostes

Alacant, 17 de gener de 2019

L'èxit d'edicions anteriors i la gran afluència de públic han portat el Museu de la Universitat d'Alacant (MUA) a dissenyar un nombre més gran d'activitats en la nova programació de Diumenges al MUA, creada per al segon quadrimestre d'aquest curs.

Totes les activitats són gratuïtes i és necessari fer-ne inscripció prèvia (excepte per a l'espectacle del 9 de juny).

Les inscripcions s'obrin a les 8 hores del dilluns anterior a la data de cada taller en www.mua.ua.es/inscripciones

Deu propostes integren el programa que es durà a terme del gener al juny, amb tallers i espectacles per a tota la família, d'11 a 12.30 hores, i amb la incorporació aquest any de les aules de Teatre i Dansa de la UA.

• Al gener:
    El diumenge 27 arranca el programa amb el taller L'Art dei Mediterrani, un taller didàctic sobre patrimoni historicoartístic impartit per Beatriz Rico, per a públic a partir de 6 anys (25 places);
  • Al febrer:
    El dia 10 el personal del MUA impartirà la visita taller El fet Quotidià com a Material Poètic, un interessant taller sobre creació de poemes objecte a partir d'utensilis domèstics (25 places. A partir de 8 anys i els familiars).
    I el 24 serà el taller Cuinant Art, a càrrec d'IIusia eventos, sobre creació artística culinària (20 places. Edats de 6 a 12 anys amb una persona adulta).
  • Al març:
    El dia 10, el taller d'experimentació fotogràfica Entre el Surrealisme i la Poesia Visual sobre fotografia i collage impartit per Photoalicante (20 places. A partir de 6 anys i acompanyants).
    I el 24, el taller Persones Fantàstiques, un taller artístic de joc i reflexió impartit per Agencia Creativa (20 places. Edats de 5 a 12 anys).
  • A l'abril:
    El dia 7, el taller Alícia, el Missatge i el Conill, una proposta sobre llibrets màgics, progressius i surrealistes que impartirà Va de Cuentos (20 places. Edats de 4 a 12 anys acompanyats d'una persona adulta).
    El 14, el taller Sentir l'Arquitectura proposarà experimentació sensorial i arquitectura, a càrrec d'Habitando voy i Sen Platform (35 places. Edats de 5 a 11 anys i acompanyants).
  • Al maig:
    El dia 12, Projecte Identitats, un taller de pintura mural participativa impartit per Colectivo OZ (50 places. A partir de 9 anys).
    I el 26, Ioga Contes: Detectius en el Museu, una proposta de ioga familiar per a descobrir el museu. A càrrec de Carolina Rueda (15 places. Edats de 4 a 9 anys acompanyats d'una persona adulta).
  • Al juny:
    El 9 de juny es clourà la programació amb l'espectacle teatral i de dansa Al cor del MUA, a càrrec del professorat d'aquestes aules de la UA, amb entrada lliure per a tots els públics.

Google+: http://google.com/+Culturaenlaua