Teatre universitari aquesta setmana en la UA

Alacant, 27 d'octubre de 2019

El teatre universitari ocupa aquesta setmana la programació ACUA del Paranimf de la Universitat d'Alacant. Fruit d'un intercanvi realitzat fa dos anys, i en el qual l'Aula de Teatre de la UA es va desplaçar a la Universitat d'Almeria per a un primera convivència, en aquesta ocasió és l'Aula d'Arts Escèniques de la UAL la que ens visita, portant amb si aquest dimecres 30 d'octubre, i en sessió doble, la seua obra "Nana". Prèviament, el dimarts 29, l'Aula de Teatre de la UA, representarà "La tempestat", sota l'adreça d'Iván Jiménez.

Programa:

La Tempestat - Aula de Teatre de la UA

LA TEMPESTA 1

L'Aula de Teatre de la UA posa de nou en escena la seua creació del curs 2018/2019:  La tempestad , de William Shakespeare. L'elenc de l'Aula de Teatre, amb el seu director Iván Jiménez al capdavant, ens proposa la recreació d'un "conte" meravellós i ple de màgia en el qual es mostra una nodrida amalgama d'emocions i sentiments humans. Una proposta que transita entre la comèdia i el drama, la llum i la foscor, sense bons ni dolents; una radiografia de l'ànima dels personatges de Shakespeare, però amb un neó rosa.

En castellà.

Entrada: 3 €  en taquilla. Sessió especial per a IES, oberta al públic en general.

Nana - Aula d'Arts Escèniques de la Universitat d'Almeria

Nana trena una cadeneta de records al costat de les seues filles i nétes abans que el llit, bressol, altar, i ara mortaja, reclame el seu cos.

Nana és un homenatge a les dones que ens cuiden, les que són el pilar de cada família. Dones que són el llibre on s'escriu la història familiar.

Direcció: Diego Armando Alías Santos.
Ayt. direcció: Pilar Barbera.
Creació col·lectiva de l'Aula de Teatre de la Universitat d'Almeria .

Entrada: 3 €  en taquilla. Sessió especial per a IES a les 12.00 hores, oberta també al públic en general. Sessió per a públic en general a les 20.00 hores.