Cinema en Valencià i Tallers d'Animació a la Seu Ciutat d'Alacant

cinemaenvalencia 1-grande
cinemaenvalencia 2-grande

Sant Vicent del Raspeig. 7 d'octubre de 2019

Aquest novembre torna el cicle Cinema en Valencià i Tallers d'Animació a la Seu Ciutat d'Alacant de la UA, que setmanalment oferirà projeccions en valencià dirigides fonamentalment als més xicotets.

Les projeccions es duen a terme en la Sala de Conferències de la Seu Universitària Ciutat d'Alacant (Ramón y Cajal, 4). En acabar hi haurà tallers d'animació amb els xiquets i xiquetes assistents, amb activitats relacionades amb el guió, l’època i l’argument de la pel·lícula, i conduïts per monitors amb experiència en aquest tipus de treballs. L'entrada és completament lliure, limitada a l'aforament de l'espai. No és necessària invitació prèvia.

10 anys de Cinema en Valencià i Tallers d'Animació

Aquesta iniciativa va començar el 2010 i enguany compleix 10 anys de dissabtes al mes de novembre de cinema en valencià i tallers d'animació. Per als organitzadors, aquesta activitat és una bona proposta per a gaudir del cinema, de passar-ho bé i una alternativa molt divertida per als dissabtes a la vesprada i totalment gratuït.

Aquest cicle s'organitza gràcies a la col·laboració de La Cívica - Escola Valenciana de l'Alacantí, Vicerectorat de Cultura, Esport i Llengües de la Universitat d’Alacant, Servei de llengües de la Universitat d'Alacant, Servei de Cultura – Aula de Cinema de la Universitat d'Alacant i Seu universitària Ciutat d’Alacant.

El nadó en cap
Dissabte 9 de novembre 18.00 - 21.00 h