Commemoració del 'Dia dels Drets Lingüístics al País Valencià' 2019

Alacant, 28 de novembre de 2019

El dimecres 4 de desembre tindrà lloc la taula redona "Cap a una llei d'igualtat lingüística" dins de les activitats programades per a commemorar el Dia dels Drets Lingüístics al País Valencià. En la taula hi intervindran:

• Vicenta Tasa. Professora de Dret Constitucional de la Universitat de València i directora de la Càtedra de Drets Lingüístics de la Universitat de València.
  • Joan Sanchis. Regidor de l'Ajuntament d'Ontinyent i diputat de la Vall ens Uneix en la Diputació de València
  • Òscar Mengual. Regidor de l'Ajuntament de Dénia i diputat de PSPV-PSOE en la Diputació d'Ailcante
  • Modera: Mar Iglesias. Directora del Secretariat de Promoció Cultural i Lingüística de la Universitat d'Alacant

L'acte està organitzat per la  Cívica-Escola Valenciana de l'Alacantí , associació cívica per a la normalització del valencià de l'Alacant, i, la Universitat d'Alacant. La taula redona es realitzarà a partir de les 19.00 h, a la sala Rafael Altamira de la Seu Universitària Ciutat d'Alacant (C/ Ramón y Cajal, 4).

El  Dia dels Drets Lingüístics, que per cinqué any consecutiu celebra la UA, és una iniciativa que va sorgir de la Plataforma pels Drets Lingüístics al País Valencià (PDL-PV), integrada per diversos sindicats, col·lectius i associacions valencianes.

VEU Revista Cultural de la Universitat d'Alacant

Edif. Germà Bernàcer