Concerts d'hivern de la Coral de la Universitat d'Alacant

Alacant, 26 de novembre de 2019

La Coral de la Universitat d'Alacant anuncia el seu tradicional cicle de concerts d'hivern, que començarà el dimecres 4 de desembre a les 20.00 hores en el Paranimf de la UA amb una actuació que a més posa fi a la programació d'arts escèniques i musicals ACUA d'aquest primer quadrimestre. Després d'aquesta primera cita, la Coral de la UA actuarà en la Basílica de Santa Maria d'Alacant, el divendres 20 de desembre a les 19.30 hores, en un concert organizat amb la Junta de Germanors i Confraries de la Setmana Santa d'Alacant. Els concerts nadalencs de la formació universitària conclouran amb un concert diumenge 22 de desembre a les 19.00 hores a l'Auditori Municipal Fernando Martínez Beltrán de Monforte del Cid juntament amb la Coral Monfortina.

En tots els concerts la Coral ens oferirà un programa compost per grans temes de la història de la música, en el qual no faltaran nadales populars. L'entrada als concerts és lliure.

Àlbum de fotos en Facebook de l'actuació al Paranimf el 4/12/2019

La Coral de la UA és una formació musical que s'inscriu en el marc del Vicerectorat de Cultura, Esports i Llengües. Té diversos objectius, partint sempre de la base d'aprendre i gaudir amb el cant. Entre els seus objectius primordials està el formar als seus integrants en les diferents facetes d'un cor, tant a nivell musical, social i cultural, així com participar i col·laborar musicalment en els actes acadèmics i institucionals de la UA i en els concerts que es programen des de la universitat. A més d'això, es tracta de potenciar l'intercanvi amb altres corals, així com la participació en certàmens nacionals i europeus.

La direcció musical, durant el curs 2019/20, correspon a Shlomo Rodríguez.