17è Concurs Universitari Sambori de Narrativa en Valencià

Alacant, 19 de desembre de 2019

La FundacióSambori convoca el XVII Concurs Universitari de Narrativa Curta en Valencià, un certamen dirigit a tots els estudiants de les universitats públiques valencianes. Els textos es podran presentar fins al 15 de març de 2020.

Resum de les bases

• Hi poden participar tots els estudiants universitaris matriculats el 2019-2020, siga en graus, màsters o doctorats.
  • Les obres han de ser originals i inèdites, i d'extensió entre 1 i 5 pàgines.
  • Els treballs s'han de presentar en suport informàtic.
  • El jurat lliurarà tres premis principals, el primer de 1.000 euros, el segon de 750 euros i el tercer de 500 euros.
  • El jurat serà elegit entre l'entorn universitari.
  • L'acte de lliurament dels Premis Sambori tindrà lloc al final de maig de 2020.
  • A més de publicar-se en la web, els relats guanyadors s'editaran dins de la col·lecció "Arc de Sant Martí".

(Pròximament, més informació en www.sambori.net)

Anar a les bases  Full d'inscripció

La Fundació Sambori compta amb la col·laboració de les cinc universitats públiques valencianes: la Universitat de València, la Universitat Politècnica de València, la Universitat d'Alacant, la Universitat Jaume I de Castelló i la Universitat Miguel Hernández d'Elx.