• Convocatòria de subvencions per a l'organit..l, lingüística i esportiva per a l'any 2019

Convocatòria de subvencions per a l'organització d'activitats de promoció cultural, lingüística i esportiva per a l'any 2019

Alacant, 22 de febrer de 2019

El Vicerectorat de Cultura, Esports i Llengües (VCEL), amb l´objectiu de promoure les activitats que tinguen com a finalitat complementar la formació integral de la comunitat universitària, fa pública aquesta convocatòria per a la concessió d´ajudes a entitats exteriors a la UA destinades a finançar l´organització d´activitats de promoció cultural, esportiva i lingüística, la realització de les quals estiga prevista durant l´any 2019.

La concessió d'ajudes en 2019 serà realitzada per la Comissió d'Adjudicació mitjançant resolució en les següents dates:

De l'1 al 15 de juny, per a propostes presentades fins al 30 de maig.

De l'1 al 15 d'octubre, per a propostes presentades des de l'1 de juny fins al 30 de setembre.

Consulta les bases

Aquesta convocatòria orienta les ajudes a activitats d´aquesta índole en un sentit ampli, però en cap cas se subvencionarà l´organització d´esdeveniments o jornades lligades directament o indirectament a l´activitat docent de graus o postgraus i/o de recerca. Així doncs, com a instrument capaç de generar iniciatives pròpies en cadascun dels àmbits implicats, així com d´afavorir l´acord entre institucions, públiques i privades, les ajudes tenen com a objectiu el foment d´aquest tipus d´activitats.

Aquestes ajudes es dirigeixen exclusivament a col·lectius externs a la Universitat d´Alacant que hi estiguen vinculats prèviament per conveni. D´aquesta manera, la nostra Universitat constitueix un espai per a la trobada, permanentment obert i interrelacionat amb la societat en la qual s´insereix.

Amb els objectius esmentats naix aquesta convocatòria, mitjançant la qual pretenem donar suport a totes aquelles activitats que contribuïsquen a fomentar la creació d´aquest espai de debat i creativitat, generant coneixement al nostre voltant, fent possible la connexió amb els valors de la igualtat, la sostenibilitat, la integració o la cooperació i, per descomptat, complint l´article 2 i títol III dels nostres estatuts.

VEU Revista Cultural de la Universitat d'Alacant

Edif. Germà Bernàcer