La companyia Esclafit Teatre representa l'obra bilingüe "Shoes"

Alacant, 26 de febrer de 2019
per Alejandro Ferràndez i Mas

La companyia teatral Esclafit Teatre presenta en la Universitat d'Alacant Shoesel proper 4 d'abril a les 18.00 h en la Facultat d'Educació. En to de comèdia, i combinant el valencià i l'anglés de forma molt quotidiana, Shoes ens anima a trencar els prejudicis lingüístics. La posada en escena va a càrrec dels actors Roo Castillo i Alberto Baño, i tant el text com la direcció pertanyen a Joan Nave. L'entrada és gratuïta mitjançant invitació.

Recollida d'invitacions i informació:

Shoes, humor i intriga.

Shoes naix de la voluntat de la companyia Esclafit Teatre de respondre a dues preguntes: Podem ser amics si no ens entenem? Realment és tan difícil comprendre un mínim d’idioma per a poder relacionar-nos i comunicar-nos?

Agatha i Daniel viuran una experiència que marcarà les seues vides per sempre. Intensitat, humor i intriga posats al servei d'una trama que atrapa i que, paral·lelament, coeduca en els valors de tolerància i el respecte.

"Quan el cor s’obri, quan el públic ho passa bé, els prejudicis lingüístics es dissolen".

Esclafit Teatre

Esclafit Teatre està format per actrius i actors que provenen de diversos àmbits de l’escena teatral professional. El grup aposta per l’autoproducció de projectes i per dramatúrgies de collita pròpia com a manera de fer més personal l’aproximació del teatre als col·lectius que sovint no tenen contacte amb les arts escèniques.

La companyia té la voluntat de crear nous públics i de dignificar l’escena com l’art on la societat es mira a l’espill. Per això, apostem per la formació dels jóvens i la seua implicació en projectes teatrals i acadèmics.

El seu director, Joan Nave, és actor, filòleg i s'ha format en l'àmbit del teatre en estils com la tècnica Meisner, el gest psicològic de M. Txèkhov, la commedia dell’arte, la improvisació actoral, l'anàlisi del moviment humà-Lecoq, el clown, el bufó, la interpretació davant la càmera, etc. A més, ha rebut diversos premis com a actor i dramaturg i combina la seua tasca actoral amb la docència de tècniques teatrals per a professorat de Secundària.

Consulta ací la resta de la programació de l'Agenda Cultural de la Universitat d'Alacant ( ACUA )  per a aquest quadrimestre:

Google+: http://google.com/+Culturaenlaua