Morgan actuarà al Paranimf de la Universitat d'Alacant

Alacant, 4 de febrer de 2019
per Alejandro Ferràndez Mas

La banda madrilenya Morgan oferirà un concert dimecres, 6 de març, a les 20.00 h, en el Paranimf de la Universitat d'Alacant dins de la gira AirTour , llançada amb motiu de l'aparició del seu esperat nou disc Air l'any passat, i amb la qual està recorrent escenaris del nostre territori tan reconeguts com són els festivals Mad Cool i Sonorama.

Les entrades tenen un preu de 10 euros i es podran adquirir a la Llibreria Compàs i via web a veu.ua.es/entradas

Morgan és un projecte nascut a mitjan de l'any 2012, moment en què Nina de Juan (piano i veu) decideix mostrar les seues composicions a Paco López (guitarra i veu) i a Ekain Elorza (bateria), encara que no serà fins al final del 2015 quan es decidisquen a enregistrar el seu primer àlbum, North, amb la producció de José Nortés.

Aquest disc ix a la venda el febrer de 2016 coincidint amb la seua tornada als escenaris, aquesta vegada ja amb formació elèctrica i la incorporació a la banda d'Alejandro Ovejero al baix i David Schutless al teclat, moment en el qual aconseguixen el seu primer "no hi ha entrades" al concert de presentació d'aquest disc en la Sala Sol de Madrid.

A partir d'aquell moment, la trajectòria de la banda ha sigut totalment ascendent i no ha deixat de tocar reunint en els seus concerts cada vegada més assistents. Durant el 2016 continuen amb la gira de presentació del seu primer treball amb més de trenta concerts per tot arreu de la Península en els quals s'inclouen actuacions en grans festivals com Mad Cool, Sonorama, Gigante i Actual. Ja el 2017, creuaran per primera vegada l'Atlàntic per a realitzar dues actuacions al Brasil amb Tulipa Cruz i tancaran l'any acompanyant Leiva en el Palacio de los Deportes de Madrid.

D'altra banda, 2017 va ser sens dubte l'any de la seua consolidació. Durant aquell any la banda va conseguir situar-se en les llistes de "més venuts" amb la reedició autogestionada del seu primer disc i amb un agument significatiu del nombre de seguidors i d'assistents als seus concerts.

Més endavant, el març del 2018 tornen als escenaris després de gravar el seu nou disc Air amb la gira AirTour que els portarà, després d'haver recorregut les sales més importants de tot el territori, al Paranimf de la Universitat d'Alacant, on els podrem escoltar dimecres, 6 de març, a les 20.00 h.

Consulta la resta de la programació de l'Agenda Cultural de la Universitat d'Alacant (ACUAper a aquest quadrimestre:

Google+: http://google.com/+Culturaenlaua