• La Coral de la UA interpretarà l'òpera "L'E..more" en un concert solidari en el Paranimf

La Coral de la UA interpretarà l'òpera "L'Elisir d'Amore" en un concert solidari en el Paranimf

Alacant, 15 de març de 2019
per Alejandro Ferràndez i Mas

El pròxim dimecres 10 d'abril a les 19.00 h  la Coral de la Universitat d'Alacant estrena al Paranimf de la UA l'òpera L'Elisir d'Amore en un concert solidari a benefici de l' Associació Parkinson Alacant .

Les entrades tenen un preu solidari de 10 € i es podran adquirir ací:

• Via web a veu.ua.es/entradas .
  • Llibreria Compàs.
  • Associació Parkinson Alacant (C/ General Pintos, 11-13, baix, Alacant).
  • A la taquilla del Paranimf fins una hora abans de l'inici.

A més a més, els podràs tornar a gaudir en una segona sessió la setmana següent el dimarts 16 d'abril a les 20.30 h  en el Teatre Castelar d'Elda.

L'Elisir d'Amore  - Gaetano Donizetti

La Coral de la UA afronta, per primera vegada, el repte de dur a terme una òpera completa escenificada, acompanyada al piano pel seu director, Shlomo Rodríguez. Un projecte il·lusionant que posa en relleu la capacitat de treball de tots els integrants i la trajectòria cada vegada més sòlida de la formació. L'Elisir d'Amore, òpera en clau de comèdia de Gaetano Donizzeti, és una proposta viva, brillant, que compta amb una de les àries més famoses i emocionants de la història, "Una furtiva llàgrima". És una història senzilla, en la qual el jove i ingenu Nemorino sospira d'amor per Adina, una camperola que el rebutja i no vol compromisos. Tanmateix, el sergent Belcore arriba al poble i demana la mà d'Adina, que accepta. Dulcemara ven a Nemorino un elixir d'amor que pressumptament farà que Adina s’enamore d'ell i no es case amb Belcore. Funcionarà aquest elisir d'amore ?

Coral de la Universitat d'Alacant

La Coral de la Universitat d'Alacant és una formació que combina la formació pedagògica i musical dels seus integrants i la projecció d'aquest aprenentatge tant en concerts com en actes acadèmics.

És una formació musical que s'inscriu en el marc del Vicerectorat de Cultura, Esports i Llengües. Té diversos objectius, partint sempre de la base d'aprendre i gaudir amb el cant. Entre els objectius primordials està formar els integrants en les diferents facetes d'un cor, tant a nivell musical, social i cultural, com també participar i col·laborar musicalment en els actes acadèmics i institucionals de la UA i en els concerts que es programen des de la Universitat. A més d'això, es tracta de potenciar l'intercanvi amb altres corals, i també la participació en certàmens nacionals i europeus.

Consulta ací la resta de programació del ACUA: