• La UA participa en la convocatòria de la se..ició del Pitching de l'Audiovisual Valencià

La UA participa en la convocatòria de la segona edició del Pitching de l'Audiovisual Valencià

Alacant, 1 de març de 2019
per Alejandro Ferràndez i Mas

À Punt, juntament amb la Universitat d'Alacant i altres cinc universitats valencianes amb estudis relacionats amb la indústria de la creació audiovisual, convoca la segona edició del Pitching de l'Audiovisual Valencià, el seu concurs de creacions audiovisuals universitàries. La seu d'aquest any per a les presentacions dels projectes será el Campus de Gandia de la Universitat Politècnica de València.

L'objectiu d'aquesta segona convocatòria segueix sent descobrir el talent creatiu que existeix en els estudiants universitaris valencians i posar-los en contacte amb els professionals del sector audiovisual. Aquesta edició, a banda d'estar enfocada als estudiants de Periodisme, Publicitat i Comunicació Audiovisual, amplia la seua convocatòria als àmbits de multimèdia, branding digital, animació i videojocs.

En la primera edició van participar un total de 91 alumnes amb 22 projectes diferents de formats televisius com concursos, websèries, programes d'entreteniment, ficció per al públic juvenil i documentals transmèdia. Dos dels projectes de la darrera edició s'han convertit en l'actualitat en produccions per a À Punt Mèdia.

Presentació dels projectes
  • Els projectes dels alumnes de la UA s'hauran d'enviar a la següent adreça abans del 30 d'abril de 2019:
    •  Vicent Garcia Escrivà, subdirector del Departament de Comunicacióv.escriva@ua.es
  • Cada universitat pot presentar un màxim de 4 propostes. La selecció anirà a càrrec de la mateixa Universitat.
  • Els estudiants disposaran de 7 minuts per a presentar el seu projecte (clip o teaser inclòs).
  • El clip (teaser) ha de tindre un màxim de 1.30 minuts. Han de ser imatges o àudios que servisquen com un avanç audiovisual del projecte. Pot ser un producte de vídeo editat o imatges i/o fotografies que donen suport audiovisual a allò que s’explica.
  • S'haurà de lliurar una memòria o document del projecte amb un màxim de 10 pàgines.
  • El 8 de maig de 2019 la  comissió organitzadora seleccionarà un màxim de 12 projectes.
  • Les presentacions es duran a terme el dimecres 5 de juny de 2019 a l’Aula Magna del Campus de Gandia de la Universitat Politècnica de València.

CONSULTA TOTES LES BASES ACÍ

Google+: http://google.com/+Culturaenlaua