Contra l'amor, a càrrec de l'Aula de Teatre de la UA

Alacant, 31 de maig de 2019

El grup contemporani de l'Aula de Teatre de la UA ha escollit per aquest curs 2018-19 el muntatge de l'obra del dramaturg català Esteve Soler "Contra l'amor", un text que ha sigut portat a escena per més de cinquanta directors de l'àmbit internacional i que ens fa reflexionar sobre la idea de l'amor. L'estrena va tenir lloc el dimecres 15 de maig en el Paranimf de la Universitat d'Alacant.

Àlbum de fotos de l'estrena (facebook de Cultura en la UA)

CONTRA L'AMOR 1 OK
CONTRA L'AMOR 2
CONTRA L'AMOR 3
CONTRA L'AMOR 4

Contra l'Amor

Deu actors i actrius amateurs, estudiants de la Universitat d'Alacant, donaran vida als diferents personatges protagonistes de les set escenes burlesques que componen l'espectacle, les quals conformen una comèdia d'humor negre que indaga sobre com la societat occidental del nostre segle deforma el concepte de l'amor: la possessió, el sacrifici, l'anhel o l'amor romàntic, entre altres formes doloroses d'estimar, es mostren en aquest magnífic text d'Esteve Soler.

"Què és l'amor? Com ens relacionem sentimentalment? Els nostres personatges travessen els límits de la fantasia i el temps. Realisme i surrealisme es donen la mà per a fer-nos veure d'una vegada fins a quin punt podem arribar a ser nocius. Un hotel, un planeta llunyà, una sala de reunions, la terrassa d'un bar o els mateixos llimbs col·loquen la vida en una situació extrema; just en aquests llocs ens veurem reflectits i d'ací esperem que sorgisca la indagació."

Xiomara Wanden-Berghe, directora de l'obra, ha plantejat un enfocament multidisciplinari amb projeccions de video art i música electrònica en directe.

DIRECCIÓ: XIOMARA WANDEN-BERGHE

HI INTERVENEN: