El Paranimf de la UA acull el lliurament dels Premis Sambori 2019

El dissabte 25 de maig de 2019 al Paranimf de la Universitat d'Alacant tindrà lloc l'acte de lliurament del premi de narrativa que la  Fundació Sambori  organitza per a l'alumnat de tots els cicles formatius  XXI Concurs de Literatura en valencià , i del  XVI Concurs Universitari de Narrativa Curta . L'acte comptarà amb la presència del vicerector de Qualitat de la Universitat d'Alacant, Francisco Torres, i la presidenta de la Fundació Sambori, Laura Font. Durant l'acte, conduït per Marian Villaescusa, del grup Sistema Solar, podrem gaudir de les actuacions de  Marcel el Marcià  i el  Mag Rubén Aparisi .

La participació és multitudinària en aquest premi literari: s'estima que enguany hi ha hagut al voltant de 100.000 participants comptant tots els cicles formatius. A més, en l'edició del 2019, dels 5 premiats en el Sambori Universitats en l'àmbit del País Valencià (primer, segon, tercer premi i dos accèssits),  dos són alumnes de la UA , els autors Antonio Sánchez Verdú, que ha participat amb l'obra  Arbeit Macht Frei , i Joaquim Cano Sais, que ha escrit  Les mans fredes .

Programa
  • 11.15 h. Benvinguda a la Universitat d'Alacant i accés al Paranimf, amb la colla de dolçainers i tabaleters Larraix del Campello
  • 11.30 h. Presentació i parlaments
    • Lliurament del XVI Concurs Sambori Universitari
    • Lliurament dels XXI Premis Sambori als estudiants de:
      • Formació de Persones Adultes i Escoles Oficials d'Idiomes
      • Batxillerat i Cicles formatius
      • Educació Secundària
      • Educació Primària
      • Necessitats Educatives Especials
      • Educació Infantil
    • Lliurament del Premi Empar Granell al millor projecte pedagògic dels treballs col·lectius
    • Lliurament del Premi Vicent Marçà a la participació comarcal

Actualització 27/05/2019 Antonio Sánchez Verdú i Joaquim Cano Sais de la Universitat d'Alacant s'emporten respectivament el 1r i 2n Premi Sambori del XVI Concurs Universitari de Narrativa Curta en Valencià.

Sambori 2019 - 1