• Convocades vuit beques d'art contemporani p..i Miró de la UA i la Fundació Banc Sabadell

Convocades vuit beques d'art contemporani per la Càtedra Antoni Miró de la UA i la Fundació Banc Sabadell

Sant Vicent del Raspeig. 12 de juny de 2019

La Universitat d'Alacant a través Càtedra Antoni Miró d'Art Contemporani de la UA i en col·laboració amb la Fundació Banc Sabadell convoca 8 beques per a la recerca i producció d'exposicions al voltant de l'art contemporani:

• Tres ajudes per a la producció d'exposicions, en concepte de materials i la publicació del catàleg. Publicació en el BOUA
  • Tres ajudes de recerca de teoria, crítica o història de l'art contemporani sobre qualsevol aspecte relacionat amb les arts o els artistes plàstics o artistes plàstiques o sobre l'obra d'Antoni Miró amb la publicació del treball en 2020. Publicació en el BOUA
  • Dues ajudes de recerca sobre les diferents activitats desenvolupades al llarg de la seua trajectòria per Antoni Miró i la repercussió que van tenir en la recuperació i el foment de l'art contemporani i en la recuperació i la projecció dels i les artistes del moment amb la publicació del treball en 2020. Publicació en el BOUA

La convocatòria pública oficial està destinada, fonamentalment, a joves creadors, investigadors, estudiants i a la societat en general , amb la finalitat de fomentar la creació artística, promoure la recerca, millorar la formació i augmentar la projecció de joves artistes.

Termini de presentació: fins al 10 de setembre de 2019
Aclariment sobre el procediment de sol·licitud:
La presentació de les sol·licituds es podrà realitzar per correu electrònic a l'adreça s.promocio@ua.es indicant les dades personals (nom, cognoms, adreça postal, adreça electrònica i telèfon) i el currículum del concursant o de cadascun dels membres del grup concursant, juntament amb la proposta de projecte.

La Càtedra Antoni Miró d'Art Contemporani

La Càtedra es va crear l'any 2015 amb l'objectiu de promoure, contribuir al coneixement i a la difusió de l'Art Contemporani, especialment valencià, gràcies a la col·laboració entre la Universitat d'Alacant, Antoni Miró, l'Ajuntament d'Otos i l'Ajuntament d'Alcoi. La Càtedra va nàixer amb la voluntat de ser un nucli de reflexió, debat, cerca i divulgació en el camp de l'Art Plàstic Contemporani, així com de les seues relacions amb el pensament i amb la resta de manifestacions artístiques: literatura, música, o el cinema, entre uns altres.

Fundació Banc Sabadell

La Fundació Banc Sabadell es va constituir com a fundació privada en 1994 amb la intenció d'estimular l'excel·lència i promoure el coneixement de la cultura. El seu objectiu és promoure activitats de divulgació, formació i recerca en els àmbits educatiu, científic i cultural, així com fomentar el talent jove i recolzar-ho.