La Nit en Blanc 2019

Alacant, 17 de juliol de 2019

El divendres 19 de juliol, el MUA se sumisca a la resta dels museus d'Alacant per a celebrar una nova edició de la Nit en Blanco. Aquesta iniciativa cultural té lloc en moltes ciutats del món, i manté oberts els museus en horari nocturn gràcies a propostes com a instal·lacions, concerts, representacions, recorreguts, escenografies, etc.

A Alacant, la jornada compta amb activitats en: Museu de la Universitat d'Alacant (MUA),  Museu Arqueològic (MARQ), Institut Alacantí de Cultura Juan Gil-Albert, Museu d'Art Contemporani d'Alacant (MACA), Las Cigarreras, Sala Municipal d'Exposicions Llotja del Peix, Museu Ocean Racei Museu d'Aigües d'Alacant.

Pots seguir tota la programació en la pàgina de facebook de La Noche en Blanco Alicante.

La Nit en Blanco en el MUA

La programació de la Nit en Blanc en el MUA ofereix una visita teatralizada a l'exposició XIX EAC y un concert swing de The Red Velvets. L'entrada al concert és lliure limitada a la capacitat del recinte. S'habilitarà una barra amb refrescs i entrepans per als assistents a l'esdeveniment.

• 20.30 - 21.30h / Calzando sus zapatos
    Visita teatralitzada per l’exposició XIX EAC a càrrec de Gemma Martínez, actriu i creadora escènica alacantina. Tota mena de públic a partir de 8 anys aproximadament.
  • 22.00h / Concert. The Red Velvets
    The Red Velvets posseeix un ampli repertori que engloba als clàssics del Dixieland, Swing, Jazz i Doo-Wop, fent un recorregut musical des dels anys 30 fins als 60 aproximadament. El grup naix amb la finalitat d'emular a altres grups vocals femenins de principis de segle XX a causa de l'afició dels seus components per les harmonies vocals.
    Yasmin El Hakim (mezzosoprano) i Vira Leon (soprano).
    Velvet Band: Enric Simó al piano, Pablo Fojo al contrabaix, Gustavo Luna a la bateria, Pepe Zaragoza a la trompeta, Pedro Ortuño al trombó, Pierre León al saxofon i clarinet.
    Parella de ball escola The Nest - Swing Dance Studio.
    Esdeveniment en facebook.