Accés als grups de teatre, dansa, música i debat de la UA 2019-20

Alacant, 9 de setembre de 2019

El Servei de Cultura de la Universitat d'Alacant ofereix a l'alumnat i a la comunitat universitària la possibilitat de participar en les seues Aules de Teatre, Dansa, Música i Debat, en el marc de l'objectiu de la formació integral que té la universitat.

A les Aules de Teatre i Dansa, podràs formar part de grups estables i participar en muntatges d'espectacles que s'estrenen el mes de maig de 2020 en el Paranimf de la UA, per a després girar per diferents sales de la província.

Per part seua, l'Aula de Música obri les seues proves d'accés a la Coral Universitària i a l'Orquestra Simfònica de la Universitat d'Alacant en el context de la proposta formativa i cultural que impulsa el Vicerectorat de Cultura.

En l'Aula de Debat en valencià, gestionada pel Servei de cultura, vol promoure la pràctica del debat com una de les bases per a aprendre a parlar en públic, formar-se en oratòria i tècniques de debat, tenint com a llengua vehicular el valencià. Es realitzen cursos de formació i la possibilitat de participar en la Lliga de Debat Universitària de la Xarxa Vives.

En tots els casos, la participació va acompanyada d'una formació contínua.

Coneix les dates de les sessions informatives i condicions d'accés:

Aules de Teatre i Dansa

L'Aula de Teatre de la UA compta amb les modalitats de teatre contemporani, teatre clàssic i del grup de majors de la Universitat Permanent (UPUA).

• Les sessions informatives per a les dues primeres tindran lloc al Col·legi Major de la UA (núm. 29 en el plànol) els dies 2 i 3 d'octubre a les 16.30 h.
  • Les dates de les sessions informatives per l'Aula de Teatre UPUA s'anunciaran pròximament.

L'Aula de Dansa Contemporània de la UA té com a objectiu aproximar a la comunitat universitària la dansa i les seues variants, mitjançant la formació i la realització de muntatges.

• Sessió informativa el dia 3 d'octubre a les 17.30 h. al Col·legi Major de la UA (núm. 29 en el plànol)

Cementeri de flors - Aula Dansa UA 2

Coral

Si pertanys a la comunitat universitària i vols gaudir de la música vocal, la Universitat d'Alacant et convida a formar part de la seua Coral UA.

• Les proves d'accés es realitzaran els dimecres 25 de setembre i 2 d'octubre de 18.00 a 21.00 hores en la Sala Salvador Allende (PIC, Edifici 11 Pla Campus). Per a realitzar aquestes proves ha de completar-se la sol·licitud d'inscripció.

CORAL 7

Orquestra Filharmònica de la Universitat d'Alacant OFUA

L'Orquestra Filharmònica de la Universitat d'Alacant dóna oportunitat a joves instrumentistes de formar-se i de compartir assajos i actuacions en grans sales de tota la província amb músics de diferents nacionalitats. Obert a col·lectiu UA, estudiants de conservatoris de música, etc.

• Les proves tindran lloc el 30 de setembre i l'1 d'octubre al Paranimf de la UA (núm. 11 en el plànol). Inscripcions fins al 26 de setembre.

Bases de participació

Aula de Debat

L'Aula de Debat, dirigida al col·lectiu UA, tindrà la seua sessió informativa:

• Dijous 3 d'octubre 2019, 13 hores, Museu Universitat d'Alacant (MUA)

Més informació: https://cultura.ua.es/va/aula/debat - ofi.cultura@ua.es