La UA participa en el Cineclub de la Semana Modernista d'Alcoi

Alacant, 3 de setembre de 2019

La Setmana Modernista d'Alcoi, que enguany celebra la seua tercera edició, acull un Cineclub Modernista dimecres 18 i dijous 19 organitzat per l'Ajuntament d'Alcoi, el Centre Alcoià d'Estudis Històrics i Arqueològics (CAEHA) i l'Aula de Cinema de la Universitat d'Alacant.

Les pel·lícules, que es projectaran en l'IVAM CADA Alcoi a les 21.30 hores amb entrada és gratuïta, són:

• Dimecres 18: EL CIRC, de Chaplin (1928)
    El circ, última pel·lícula muda de Charlie Chaplin, és una autèntica joia còmica, plena d'imaginació i brillantor. Amb ella, Chaplin va aconseguir convertir-se en una icona del cinema mut i en un vertader clàssic de la història del cinema. Esdeveniment en facebook.

El circ
  • Dijous 19: L'ÚLTIM, de Murnau (1924)
    L'últim, dirigida en 1924 per l'alemany Friedrich Wilhelm Murnau, és un dels grans títols del cinema mut, una pel·lícula que va suposar un enorme avanç tècnic que marcaria estil i generaria una gran influència posterior. Esdeveniment en facebook.

El último

Segons Faust Ripoll, director del Servei de Cultura de la UA, aquestes pel·lícules donen una visió de l'època molt interessant.

Després de cada projecció hi haurà un col·loqui moderat en el qual els assistents podran fer les seues aportacions.

III Setmana Modernista d'Alcoi

Del 16 al 22 de setembre de 2019, la ciutat d'Alcoi reviu una època única en la seua història: el Modernisme. Un moviment de renovació artística vinculat a la ciutat des de principis del XX que l'ha marcat de manera especial. Aquest 2019 ho celebra de nou amb una intensa programació de conferències, tallers i activitats que culmina amb una Fira única i la transformació de tota una ciutat.

Programació de la Fira Modernista d'Alcoi

Facebook de la Fira Modernista d'Alcoi

La imatge pot contenir: text