MammaMUA 2019

Alacant, 11 de setembre de 2019

"GIMCANA CULTURAL DE LA UNIVERSITAT D'ALACANT"
Organitza: Vicerectorat de Cultura, Esport i Llengües

Si estàs matriculat/a en la UA, pots participar en aquesta gimcana i portar-te una càmera de vídeo esportiva. Per a això, del 24 al 26 de setembre persona't en l'estand del Vicerectorat de Cultura, Esport i Llengües de la Fira de Bienvenida, situat en els baixos de la Biblioteca General, emplena el teu full d'inscripció... i el temps començarà a córrer per a tu! Consulta les bases més a baix.

PRESENTACIÓ

El Vicerectorat de Cultura, Esport i Llengües de la Universitat d'Alacant organitza la Gimcana Cultural de la UA, en la Setmana de Benvinguda del curs 2019/2020, per a promoure l'assistència de l’alumnat de la UA als espais culturals del campus i per a donar a conèixer la programació cultural, els tallers, les aules i les exposicions de la Universitat d'Alacant.

DESTINATARIS

Podran participar en la gimcana totes les persones matriculades en la UA durant el curs 2019/2020, amb la presentació de la TIU i amb el compliment dels requisits que s'estableixen en les següents

Primera

La gimcana tindrà lloc entre el dimarts 24 de setembre i el dijous 26 de setembre de 2019.

Segona

El punt d'eixida serà l’estand del Vicerectorat de Cultura, Esport i Llengües situat a la Biblioteca General. Es tracta d'una activitat presencial i la participació serà individual, amb la recollida del full de participació corresponent.

El dijous 26, a les 13.30 h, es tancarà la recepció de participacions, moment en el qual es validarà tota la documentació lliurada, es farà el sorteig i el posterior lliurament dels premis.

Tercera

La gimcana constarà de deu preguntes/proves que l’alumnat que hi participe haurà de respondre correctament. Per a alguna de les respostes serà necessària la utilització de Facebook o Instagram, de la menció @CulturaenlaUA i de l’etiqueta oficial de la Setmana de Benvinguda.

Quarta

Qui responga correctament les deu preguntes en menys temps tindrà com a regal una càmera de vídeo esportiva.

Entre totes les persones que hi participen amb les respostes correctes es farà un sorteig presencial en el qual es lliurarà una altra càmera de vídeo esportiva.

Cinquena

Els premis són individuals i no podran declarar-se deserts. Si no hi ha participants amb totes les respostes correctes, guanyarà la primera persona que presente més respostes encertades en menys temps.

Sisena

Marc legal i pressupostari:
Els premis d'aquesta convocatòria seran assumits pel Servei de Cultura de la Universitat d'Alacant, centre de despesa 52002G0001.

Setena

L'organització estarà formada per persones designades pel Vicerectorat de Cultura, Esport i Llengües. Les decisions de l'organització seran inapel·lables i es comunicaran el mateix dijous 26 de setembre, al final de la gimcana. També es publicaran en la pàgina web veu.ua.es i en les xarxes socials de CulturaenlaUA.

Més Informació:

concursos.cultura@ua.es

Alacant, 27 de setembre de 2019

Lorena i Andrea, acompanyades en la fotografia de la nostra companya Virginia Carrión, han estat guanyadores de les dues videocàmeres esportives de la gimcana #MammaMUA #BenvingudaUA 2019-20.