Setmana de Benvinguda a la UA 2019-20

Alacant, 23 de setembre de 2019

La Universitat d'Alacant ha dissenyat, un any més, un complet programa d'activitats pensat per a donar la benvinguda als prop de 6.000 nous estudiants que s'incorporen a la institució educativa aquest curs. Del 24 al 27 de setembre, els baixos de la Biblioteca Universitària seran el principal escenari de la programació, en la qual es podrà conèixer tota l'oferta de serveis que ofereix la UA.

Imagen Semana Bienvenida UA 2018-19

Prop de 40 activitats componen l'agenda per als tres dies de benvinguda als nous estudiants en què s'han programat diferents tallers, exhibicions, jocs, degustacions, actuacions, concerts o jornades de portes, obertes entre altres activitats. Els diferents serveis de la Universitat d'Alacant estaran presents en estands situats en les porxades de la Biblioteca Universitària, on els nous estudiants podran conèixer tota l'oferta de formació complementària que els ofereix la universitat.

En particular, Cultura en la UA estarà present en els stands del Servei de Llengües i del Servei de Cultura, on informarem sobre la participació en la vida cultural de la UA (voluntariat, cursos, tallers, grups de teatre i dansa, grup de debat, coral, orquestra, etc.) i sobre espectacles i esdeveniments que van a dur-se a terme durant aquest curs. Des d'aquests serveis s'han organitzat per a la fira les següents activitats:

Gimcana cultural MammaMUA

Data: del 24 al 26 de setembre. Lliurament de premis: dijous 26 de setembre a les 13.30 hores.

Lloc: estand del Servei de Cultura

Actuació del Quartet de Corda de l'OFUA

Data: dimarts 24 de setembre, 13.00 h.

Lloc: al costat de l'estand del Servei de Cultura

Actuació de l'Aula de Teatre. Mostra de l'obra "Contra l'amor" (dirigida per Xiomara Wander-Berghe)

Data: dimecres 25 de setembre, 11.45 h.

Lloc: al costat de l'estand del Servei de Cultura

Data: dijous 26 de setembre (10.00 h. Inauguració / 10.15 h. Taller de samarretes multilingües / 11.40 h.-12.15 h. Audició de veus d'Europa / 12.30 h. Intercanvi lingüístic europeu / 12.30 h. Monòleg teatral "Pompeu Fabra: jugada mestra" a càrrec d'Inútils Mots-Teatre de la Paraula -Saló d'actes del Col·legi Major-)

Lloc: baixos de la Biblioteca General

Actuació de l'Aula de Dansa (dirigida per Carlos Peñalver)

Data: dijous 26 de setembre, 12.00 h.

Lloc: al costat de l'estand del Servei de Cultura

Concert Auxili+Lildami, Setmana de Benvinguda UA

Data: 2 d'octubre, 20.00 h.

Lloc: Paranimf UA

Entrada 10 euros