Concert d'hivern de la Coral de la Universitat d'Alacant

Alacant, 24 de novembre 2020. María Asunción Soria Pastor

La Coral de la Universitat d'Alacant, sota la direcció musical de Shlomo Rodríguez i en col·laboració amb el Quartet de Corda de l'OFUA, presenten el 2 de desembre, a les 20.00 hores, en el Paranimf de la UA, el seu tradicional concert d'hivern, pertanyent a la programació d'arts escèniques i musicals ACUA d'aquest primer quadrimestre 2020-2021.

En aquesta ocasió, el concert inclou peces de diferents estils i tradicions, on presència de les composicions musicals de grans genis com Mozart, Albinoni o Fauré coexisteix amb cançons tradicionals valencianes, amb el rock o els musicals clàssics, en un mosaic d'intensos colors i formes.

En els últims mesos, els assajos de la Coral de la UA s'han anat adaptant a les circumstàncies de la pandèmia del Covid-19, mesclant-se assajos presencials i virtuals, la qual cosa ha significat un esforç afegit a l'hora d'empastar les veus per a aconseguir un conjunt harmònic.

La Coral de la UA és una formació musical que s'inscriu en el marc del Vicerectorat de Cultura, Esports i Llengües. Té diversos objectius, partint sempre de la base d'aprendre i gaudir amb el cant. Entre els objectius primordials 2019 aquesta està formar els integrants en les diferents facetes 2019 un cor, tant en l'àmbit musical, social i cultural, com també participar i col·laborar musicalment en els actes acadèmics i institucionals de la UA i en els concerts que es programen des de la Universitat. A més 2019 això, es tracta de potenciar 2019 intercanvis amb 2019 altres corals, i també la participació en certàmens nacionals i europeus.

Enllaç a les fotografies del concert 2020 publicades en el Facebook de Cultura en la UA
Imatges del Concert d'Hivern 2019:

VEU Revista Cultural de la Universitat d'Alacant

Edif. Germà Bernàcer