• Concert de GEM i aniversari de l'aprovació .. d'Ús i Ensenyament del Valencià en Alacant

Concert de GEM i aniversari de l'aprovació de la Llei d'Ús i Ensenyament del Valencià en Alacant

Sant Vicent del Raspeig, 18 de novembre de 2020

37-aniv-luev-concert
37-aniv-luev-general

El 23 de novembre de 1983, les Corts Valencianes van promulgar la Llei d'Ús i Ensenyament del Valencià (LUEV), l'única que les Corts han aprovat fora de la seu de València i, precisament, a la ciutat d'Alacant. Per això, la plataforma Alacant pel valencià celebra aquesta setmana el 37é Aniversari de la seua aprovació amb dos actes:

• El divendres 20 a les 20.00 hores, en el Teatre Arniches d'Alacant, concert de GEM. Organitzat per la plataforma Alacant pel Valencià i la Universitat d'Alacant.
  • El dissabte 21 a les 11.30 hores, en el Palau de la Diputació Provincial d'Alacant tindrà lloc la lectura del manifest del 37é aniversari de l'aprovació de la LUEV.

A causa de la situació actual, per a assistir als actes cal sol·licitar reserva en l'adreça de correu lacivica.cat@gmail.com o el telèfon 607 930 565.

GEM en concert

GEM és el nom artístic de Gema Vañó Guarner, cantautora valenciana nascuda a Benigànim, amb un estil que viatja entre l'indie pop i el rock. Ha publicat ja tres treballs: Seré del viento (2016) autoeditat, Dents de lleó (2017) que va ser el fruit d'una campanya de micromecenatge en la plataforma Verkami i l'any passat va publicar Satèl·lits . Satèl·lits, que podeu conèixer ja en les diverses plataformes digitals, ha estat editat per Primavera d'Hivern, produït i gravat per Tono Hurtado en Malamute Estudio (València).

"Satèl·lits és una mirada crítica i alhora positiva d'una societat que orbita al voltant de la tecnologia en un temps on tot és passatger. Deu cançons que plantegen una crítica social de vegades dura, altra positiva i irònica, sense deixar de costat la igualtat i la lluita per la diversitat."

GEM en Facebook , Spotify i Youtube

VEU Revista Cultural de la Universitat d'Alacant