• Convocat entre la comunitat universitària e..iperbreve 'Literatura en temps de pandèmia'

Convocat entre la comunitat universitària el concurs de narrativa hiperbreve 'Literatura en temps de pandèmia'

Alacant, 14 d'abril de 2020

La creativitat és, sens dubte una eina poderosa i positiva en temps de crisi. Permet l'exercici de la imaginació i la llibertat en circumstàncies difícils; permet, així, donar visibilitat a la potència creativa que és, a més, senyal d'identitat de la nostra universitat. Per aquest motiu, i per a donar-li visibilitat i fer valdre tot aqueix potencial cultural i literari, el Vicerectorat de Cultura, Esport i Llengües, juntament amb el Vicerectorat de Responsabilitat Social, Inclusió i Igualtat convoquen el certamen narrativa hiperbreu 'Literatura en temps de pandèmia', proposant una sèrie de temes de caràcter universitari. Els relats guanyadors seran publicats per tots dos vicerectorats.

Bases del concurs

• Hi poden participar els col·lectius universitaris (estudiants, PAS, PDI) i el personal de la Fundació General, del Centre Superior d'Idiomes, i dels serveis externs vinculats a la Universitat d’Alacant.
  • Les obres han de ser originals i inèdites, i d'una extensió mínima de 90 paraules i una de màxima de 120 paraules. Les obres que superen aquesta xifra seran desestimades.
  • Les obres poden ser en valencià o castellà.
  • S'estableixen els quatre temes següents:
    • La cultura universitarària en temps de pandèmia.
    • El MUA, Museu de la Universitat d'Alacant, en temps de pandèmia.
    • L’esport universitari en temps de pandèmia.
    • La solidaritat i la responsabilitat social universitària en temps de pandèmia.
  • Cada persona podrà presentar un treball per modalitat.
  • Els treballs s'han de presentar a través d'aquest formulari
  • El termini de presentació dels treballs serà el 5 de maig de 2020. La resolució es farà pública el dia 15 de maig.
  • Un jurat estarà format per 3 persones a proposta del Vicerectorat de Cultura, Esport i Llengües i el Vicerectorat de Responsabilitat Social, Inclusió i Igualtat, que triarà els 3 millors relats de cada categoria.
  • Els relats seleccionats seran publicats pel Vicerectorat de Cultura, Esport i Llengües i el Vicerectorat de Responsabilitat Social, Inclusió i Igualtat en els suports que considere oportuns.
  • Tots els treballs triats passaran a formar part de l'Arxiu universitari, per la qual cosa les autores i els autors cedeixen els seus drets d'autor a la Universitat d’Alacant per a la seua publicació en els mitjans i xarxes socials pròpies, la seua utilització en la promoció cultural de la universitat i la seua edició o reproducció en els mitjans que estime convenient, sense perjudici que puguen ser publicats pels autors o autores, una vegada emesa la resolució del jurat, per qualsevol mitjà o suport.

Formulari de presentació de treballs

Actualizació (15/5/2020): Resolució del jurat