PRESENTADA LA 7a EDICIÓ DE SENT-ME COCENTAINA 2020

Alacant, 21 de juliol de 2020

L’Orquestra Filharmònica de la Universitat d’Alacant (OFUA) torna a l’activitat presencial després dels mesos de confinament sanitari i reprèn les actuacions el pròxim dilluns 27 de juliol. Concretament, serà el quartet de corda de l’OFUA el que inaugure aquesta tornada als escenaris amb un concert inclòs en el festival «Sent-me Cocentaina».

SENT-ME Cocentaina, -Trobada de Noves Tendències en Música i Educació- ofereix enguany una edició especial reduïda a dos concerts, en el Palau Comtal, mantenint els protocols de distanciament social, però amb un fort simbolisme d'aposta per la música i l'art.

L'alcaldessa de Cocentaina, Mireia Estepa, el regidor de cultura, Iván Jover, i el director d'orquestra i musicòleg, Ignacio García-Vidal, han presentat aquesta nova edición que constarà de dos concerts, els dies 27 i 28 de juliol, adaptats als protocols de seguretat sanitària vigents. L'objectiu principal d'aquesta setena edició és mantenir la filosofia i l'esperit que identifica, des de la seua creació, a SENT-ME COCENTAINA: la trobada entre persones i el gaudi de la música clàssica, en el marc arquitectònic i patrimonial contestà.

Així ho corrobora Ignacio García-Vidal, director artístic de SENT-ME COCENTAINA i director d'orquestra contestà, quan declara que «La complexitat dels temps que estem vivint fan més rellevant que mai la voluntat de generar espais de creació per a la cultura i l'art».

Els dos concerts estaran a càrrec, d'una banda, de la Secció de Cordes de l'Orquestra Simfònica de la Regió de Múrcia, dirigida pel mateix Ignacio García-Vidal, i, per l'altra, del Quartet de Corda de l'Orquestra Filharmònica de la Universitat d'Alacant, en els quals interpretaran quartets, divertimentos i serenates de corda de Mozart, Beethoven, Elgar i Dvorak. Violins, violes, violoncels i contrabaixos mantindran així la seua cita anual, per seté any consecutiu, amb el públic contestà al Palau Comtal. L'aforament serà limitat i les invitacions gratuïtes es podran retirar a la Casa de la Joventut des del dia 13 de juliol.

CONCERTS
  • DILLUNS 27. Palau Comtal 22h. Quartets de corda al Palau

Quartet de corda de l'Orquestra Filharmònica de la Universitat d'Alacant
Música de Mozart, Beethoven i Dvorak (45´)